-Ο Δήμος Καβάλας και συγκεκριμένα η Υπηρεσία καθαριότητας «ενισχύθηκε» με δώδεκα άτομα από την κοινωφελή εργασία, εκ των οποίων τα τέσσερα τοποθετήθηκαν στην σκούπα (οδοκαθαριστές) κι ένα σε διοικητική θέση. Τα υπόλοιπα, ανέφερε ο αντιδήμαρχος, Κυριάκος Σταυρίδης, είναι οδηγοί.
-Αναρωτιέμαι, καρντάσια, την κατανομή στις θέσεις στην Υπηρεσία κάνει η δημοτική Αρχή, ή ο Ο.Α.Ε.Δ. που διαχειρίζεται το πρόγραμμα της κοινωφελούς εργασίας; Ρωτώ, γιατί ο αντιδήμαρχος δήλωσε πως το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη οδοκαθαριστών. «Είναι ένα πρόβλημα, γιατί ο κόσμος διαμαρτύρεται στις γειτονιές, αφού σ’ αυτό το κομμάτι έχουμε μείνει πίσω», είπε.
-Όταν, λοιπόν, έχει εντοπιστεί το πρόβλημα, γιατί δεν τοποθετούνται περισσότερα άτομα από την κοινωφελή εργασία στον τομέα αυτό; Από τα δώδεκα άτομα, π.χ., γιατί τοποθετήθηκαν στην σκούπα τέσσερα και όχι περισσότερα άτομα; Αν εξαιρέσουμε το ένα άτομο σε διοικητική θέση και τα τέσσερα στην σκούπα, τα υπόλοιπα, δηλαδή επτά, είναι οδηγοί; Κι αν είναι οδηγοί, υπάρχει ανάγκη και στην ειδικότητα αυτή, για να κινηθούν τα απορριμματοφόρα;
-Χρειάζεται, επίσης, διοικητική υποστήριξη η Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καβάλας και ζητήθηκε ένα άτομο, ή αποφάσισε ο αντιδήμαρχος να βάλει σε διοικητικό «πόστο» ένα από τα δώδεκα άτομα της κοινωφελούς εργασίας; Μήπως έπρεπε οι δώδεκα εργαζόμενοι να μοιραστούν στην σκούπα και στα οχήματα (από έξι), έως ότου έρθουν οι πενήντα, διαφόρων ειδικοτήτων, που αναμένονται;
-Θέλω να πιστεύω ότι, από τα πενήντα άτομα, τα σαράντα-σαράντα πέντε, θα έχουν ειδικότητα την σκούπα και δεν θα τοποθετηθούν στο γραφείο. Υποθέτω πως με τους επτά οδηγούς της «πρώτης παρτίδας», θα καλυφθεί ο τομέας αυτός και ότι στη «δεύτερη παρτίδα», δεν θα υπάρχει ειδικότητα διοικητικής υποστήριξης. Αλλιώς, το πρόβλημα καθαριότητας στις γειτονιές θα παραμείνει.