-Ο Δήμος Καβάλας και συγκεκριμένα η Υπηρεσία καθαριότητας «ενισχύθηκε» με δώδεκα άτομα από την κοινωφελή εργασία, εκ των οποίων τα τέσσερα τοποθετήθηκαν στην σκούπα (οδοκαθαριστές) κι ένα σε διοικητική θέση. Τα υπόλοιπα, ανέφερε ο αντιδήμαρχος, Κυριάκος Σταυρίδης, είναι οδηγοί.

-Αναρωτιέμαι, καρντάσια, την κατανομή στις θέσεις στην Υπηρεσία κάνει η δημοτική Αρχή, ή ο Ο.Α.Ε.Δ. που διαχειρίζεται το πρόγραμμα της κοινωφελούς εργασίας; Ρωτώ, γιατί ο αντιδήμαρχος δήλωσε πως το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη οδοκαθαριστών. «Είναι ένα πρόβλημα, γιατί ο κόσμος διαμαρτύρεται στις γειτονιές, αφού σ’ αυτό το κομμάτι έχουμε μείνει πίσω», είπε.

-Όταν, λοιπόν, έχει εντοπιστεί το πρόβλημα, γιατί δεν τοποθετούνται περισσότερα άτομα από την κοινωφελή εργασία στον τομέα αυτό; Από τα δώδεκα άτομα, π.χ., γιατί τοποθετήθηκαν στην σκούπα τέσσερα και όχι περισσότερα άτομα; Αν εξαιρέσουμε το ένα άτομο σε διοικητική θέση και τα τέσσερα στην σκούπα, τα υπόλοιπα, δηλαδή επτά, είναι οδηγοί; Κι αν είναι οδηγοί, υπάρχει ανάγκη και στην ειδικότητα αυτή, για να κινηθούν τα απορριμματοφόρα;

-Χρειάζεται, επίσης, διοικητική υποστήριξη η Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καβάλας και ζητήθηκε ένα άτομο, ή αποφάσισε ο αντιδήμαρχος να βάλει σε διοικητικό «πόστο» ένα από τα δώδεκα άτομα της κοινωφελούς εργασίας; Μήπως έπρεπε οι δώδεκα εργαζόμενοι να μοιραστούν στην σκούπα και στα οχήματα (από έξι), έως ότου έρθουν οι πενήντα, διαφόρων ειδικοτήτων, που αναμένονται;

-Θέλω να πιστεύω ότι, από τα πενήντα άτομα, τα σαράντα-σαράντα πέντε, θα έχουν ειδικότητα την σκούπα και δεν θα τοποθετηθούν στο γραφείο. Υποθέτω πως με τους επτά οδηγούς της «πρώτης παρτίδας», θα καλυφθεί ο τομέας αυτός και ότι στη «δεύτερη παρτίδα», δεν θα υπάρχει ειδικότητα διοικητικής υποστήριξης. Αλλιώς, το πρόβλημα καθαριότητας στις γειτονιές θα παραμείνει.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ