- «Δεν θα υπάρξει ενδιαφέρον από τους παραχωρησιούχους, αν δεν υπάρχει ένα σύστημα υλοποιημένο να λειτουργεί», δήλωσε ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», για την κατασκευή των καινούργιων μετωπικών σταθμών διοδίων, μεταξύ αυτών και του σταθμού στην «Άσπρη Άμμο» Καβάλας.
- Οι κυβερνήσεις των μνημονίων, δηλαδή, συμπεριλαμβανομένης και της σημερινής «Πρώτη (και τελευταία) φορά Αριστερά» επέλεξαν την εύκολη λύση. Την κατασκευή περισσότερων μετωπικών σταθμών και τη συνέχιση του υπάρχοντος συστήματος πληρωμής διοδίων από τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου, προκειμένου να προσελκύσουν παραχωρησιούχους! Αγοραστή, δηλαδή, της Εγνατίας οδού, ο οποίος, φυσικά, δεν θα άλλαζε το σύστημα, παρά μόνο την τιμή χρέωσης των διοδίων προς τα άνω.
- Κι επειδή, όπως εκτίμησε ο πρόεδρος, τα ηλεκτρονικά διόδια δεν θα ισχύσουν πριν το τέλος του 2019, θα κατασκευαστούν όλοι οι σχεδιασμένοι μετωπικοί σταθμοί, για να τους βρει έτοιμους προς χρήση ο λεβέντης που θα αγοράσει τον αυτοκινητόδρομο.
- Ακόμα μία συμπαιγνία κυβέρνησης, ΤΑΙΠΕΔ και «Εγνατίας Οδού Α.Ε.», στην προκειμένη περίπτωση, με τη γνωστή «καραμέλα» ότι η συνέχιση του σημερινού συστήματος πληρωμής διοδίων, άρα και η κατασκευή περισσότερων μετωπικών σταθμών, είναι προαπαιτούμενο! Για οποιοδήποτε οδυνηρό μέτρο θέλουν να περάσουν τα εκτελεστικά όργανα στην Ελλάδα, είτε είναι εντολή των εταίρων, είτε δικής τους έμπνευσης, λένε πως πρόκειται για προαπαιτούμενο και «καθάρισαν»!
- Έχει κάποιο ζόρι ο παραχωρησιούχος του αυτοκινητόδρομου αν το σύστημα των διοδίων είναι ηλεκτρονικό, όπως ζητούν οι πολίτες; Έχει, επίσης, ζόρι ο αρμόδιος υπουργός να εφαρμόσει το σύστημα αυτό αμέσως και στη συνέχεια να κάνει τον διαγωνισμό για την πώληση της Εγνατίας οδού;
- Ρωτώ το καρντάσι τον πρόεδρο της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» το εξής. Είναι μεγαλύτερο το κόστος, για το ελληνικό δημόσιο, να «ξηλώσει» τους υπάρχοντες μετωπικούς σταθμούς, σε σύγκριση με το κόστος κατασκευής των καινούργιων;
- Όσον αφορά το προσωπικό που εργάζεται στους σταθμούς, να βάλουν όρο το κράτος και η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου, ότι θα απορροφηθεί όλο από τον αγοραστή.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα