- Η Καβάλα διαθέτει από τα ωραιότερα παραλιακά μέτωπα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στον κόσμο, θα τολμήσουμε να ισχυριστούμε. Αυτό το ωραίο παραλιακό μέτωπο, δυστυχώς, δεν μπορούν να το απολαύσουν οι ντόπιοι και οι επισκέπτες, διότι σε ορισμένα τμήματα «καταλαμβάνεται» από Ι.Χ. αυτοκίνητα. Ένα από τα τμήματα αυτά, είναι το τμήμα από την κεντρική πύλη του επιβατικού λιμανιού μέχρι την κεντρική είσοδο του πάρκου Φαλήρου.
- Η απόφαση του πρώην προέδρου του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, Ανδρέα Καραμπουρνιώτη, να πεζοδρομήσει, για ορισμένο χρονικό διάστημα και ώρες, την οδό Εθνικής Αντίστασης, άλλαξε τη φιλοσοφία. Βεβαίως, η παραλιακή λεωφόρος εξακολουθεί να αποτελεί μία επέκταση των χώρων στάθμευσης στο Διοικητήριο Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας και στο Ναυτικό Όμιλο, αλλά το καλοκαίρι, τουλάχιστον, η κατάληψη από τα Ι.Χ. αυτοκίνητα περιορίζεται τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες. Τα απογεύματα και τα βράδια, χάρη στο μέτρο της πεζοδρόμησης, ο κόσμος χαίρεται ελεύθερα και με ασφάλεια την παραλία.
- Φέτος, οι επαγγελματίες ζητούν να αρχίσει η πεζοδρόμηση νωρίτερα και συγκεκριμένα από την 1η Μαΐου 2018, αφού οι καιρικές συνθήκες έχουν βελτιωθεί αισθητά και θυμίζουν θερινή περίοδο. Όσο βελτιώνονται οι καιρικές συνθήκες, θα αυξάνεται η κίνηση στην πόλη, ιδιαίτερα στο παραλιακό μέτωπο, τόσο των οχημάτων, όσο και των πεζών. Επομένως, η εφαρμογή της πεζοδρόμησης νωρίτερα, είναι μία ευκαιρία για την καλύτερη ανάδειξη της «βιτρίνας» της πόλης.
- Ευχόμαστε να βρεθεί ένας πρόεδρος και μία διοίκηση στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, που θα επεκτείνουν την πεζοδρόμηση στην οδό Εθνικής Αντίστασης δώδεκα μήνες το έτος και είκοσι τέσσερις ώρες την ημέρα. Δεν μπορεί η οδός αυτή, να είναι επέκταση των χώρων στάθμευσης που προαναφέραμε.
- Ασφαλώς μία τέτοια απόφαση, δεν θα παρθεί ξαφνικά και πρόχειρα. Πρέπει να ληφθούν υπόψη τα προβλήματα που θα επιφέρει, κυρίως στην κυκλοφορία των οχημάτων. Δεν μας απασχολεί τι θα γίνει με τις θέσεις στάθμευσης που θα «χαθούν», γιατί τα Ι.Χ. αυτοκίνητα που σταθμεύουν στο τμήμα από το Φάληρο μέχρι την παλιά προβλήτα των φέρι μπόουτ, στην πλειοψηφία, δεν ανήκουν στους περίοικους, αλλά στους θαμώνες των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και στους υπαλλήλους των Υπηρεσιών του Διοικητηρίου.
- Για να κερδίσουμε χρόνο, στην υλοποίηση της πρότασης, καλούμε τη σημερινή διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, να αρχίσει την επεξεργασία της επέκτασης της πεζοδρόμησης σε όλη τη διάρκεια του έτους και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας στο παραλιακό μέτωπο του λιμανιού «Απόστολος Παύλος», σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας και τους εμπλεκόμενους φορείς.
- Το πρώτο βήμα και πιο σημαντικό, επομένως, είναι να εκπονηθεί μία κυκλοφοριακή μελέτη, για τις αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν στην κίνηση και στη στάθμευση των οχημάτων των κατοίκων, των λεωφορείων του ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών, των φορτηγών των μεταφορικών εταιρειών κ.λπ. Η πεζοδρόμηση της οδού Εθνικής Αντίστασης, δεν πρέπει να προκαλέσει αναστάτωση στο κυκλοφοριακό, που είναι ήδη επιβαρυμένο στην Καβάλα.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα