-Τα νησιά της Μυτιλήνης και της Χίου, έχουν ανάγκη από τις ζωοτροφές που παράγονται στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης! Είναι αυτό, καρντάσια, επιχείρημα, για να δημιουργηθεί ακτοπλοϊκή γραμμή από την Αλεξανδρούπολη προς το Σίγρι Μυτιλήνης και τα Μεστά Χίου; Τόσο η Μυτιλήνη, όσο και η Χίος, είναι μεγάλα νησιά και έχουν επαρκή σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα. Συνδέονται με τον Πειραιά, με πλοία μεγάλου μεγέθους, αλλά και με την Καβάλα προς βορρά. Επομένως, οι ζωοτροφές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, μπορούν να μεταφέρονται στην Μυτιλήνη και την Χίο, από το λιμάνι της Καβάλας.

-«Γιατί να μην υπάρχει σύνδεση με ένα ακόμα λιμάνι;», θα ρωτήσει κάποιος. Θα κάνω την ίδια ερώτηση, καρντάσια, για την Σαμοθράκη, που συνδέεται με την Αλεξανδρούπολη. Γιατί, ρωτώ, να μη συνδεθεί και με το λιμάνι της Καβάλας; Όπως γινόταν παλιότερα.

-Ο περιφερειάρχης, Χριστόδουλος Τοψίδης, αντί να ενδιαφέρεται, πρωτίστως, για την σύνδεση της Σαμοθράκης με την Καβάλα, ασχολείται με την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σίγρι-Μεστά! «Εκτιμώ ότι θα ενδυναμωθούν οι εμπορικές σχέσεις που υπήρχαν από το 1970”, δήλωσε. Σε ενδιαφέρει περισσότερο, καρντάσι Χριστόδουλε, να ενδυναμωθεί η εμπορική σχέση της Αλεξανδρούπολης και του Έβρου με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, παρά η εμπορική σχέση της Σαμοθράκης με την Καβάλα, που ανήκουν στην ίδια Περιφέρεια; Τι έγινε η ενδοπεριφερειακή συνείδηση;

-Λυπάμαι, αλλά συμπεριφέρεσαι ως πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου και όχι ως περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Μόνο ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου (Έβρου) θα έκανε μία τέτοια πρόταση στο Υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής. Και προς τον περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου.

-Σου λέω, πάντως, ότι είναι πιο εφικτό να εγκριθεί η γραμμή Σαμοθράκη-Καβάλα, από την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σίγρι-Μεστά. Άλλωστε, ο υφυπουργός ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, σου το είπε, ότι το αίτημα θα εξεταστεί, στο πλαίσιο του εξορθολογισμού των επιδοτούμενων γραμμών και των διαθέσιμων πιστώσεων. Επειδή εσύ σκέφτηκες να μεταφέρονται οι ζωοτροφές από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης προς τους κτηνοτρόφους της Μυτιλήνης και της Χίου, δεν σημαίνει πως το Υπουργείο θα επιδοτήσει μία ακόμα θαλάσσια γραμμή.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ