Η υπογραφή της σύμβασης με τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, για την υλοποίηση του έργου τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας, είναι το «επιστέγασμα» της πενταετούς προσπάθειας της διοίκησης της «Δημωφέλεια» και της δημοτικής αρχής, για τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, με σκοπό την ανάδειξη του προορισμού «Καβάλα». «Η σημερινή ημέρα, είναι πολύ σημαντική για την τουριστική προβολή του Δήμου μας. Για πρώτη φορά διεξήχθη ένας διεθνής ανοικτός διαγωνισμός, που θα αλλάξει εκ βάθρων τον τρόπο τουριστικής προβολής τα επόμενα έτη. Είναι και μία προσωπική δικαίωση για μένα. Συγχρόνως, μία παρακαταθήκη που αφήνουμε στη νέα δημοτική αρχή και στην επόμενη διοίκηση της «Δημωφέλεια». Θα παρακολουθώ στενά την υλοποίηση της σύμβασης», δήλωσε η πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Αναστασία Ιωσηφίδου, λίγο πριν υπογράψει τη σύμβαση του έργου, ύψους 344.000 ευρώ περίπου, με τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, Αλέξη Τζεναλή, ο οποίος έλκει την καταγωγή του από την Καβάλα.
«Έπειτα από δεκαεπτά χρόνια που βρίσκομαι στο χώρο αυτό, είναι η πρώτη φορά που μου δίνεται η ευκαιρία, μέσα από μία ανοικτή διαγωνιστική διαδικασία, να κάνω κάτι για τον τόπο μου. Είναι ένα προσωπικό στοίχημα, γιατί έχω την ηθική υποχρέωση απέναντι στους φίλους μου, να κάνω το καλύτερο για την Καβάλα. Το κάθε ευρώ που θα δαπανηθεί, πρέπει να αξιοποιηθεί. Οι στόχοι μας είναι δύο. Να γνωρίσουν περισσότεροι τον τουριστικό προορισμό «Καβάλα» και να ενδυναμώσουμε τη σχέση με τις αγορές που γνωρίζουν την πόλη. Για να τους πετύχουμε, χρειάζεται συνεργασία και επαγγελματική νοοτροπία απ’ όλους όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό», είπε.
Η πρόεδρος της «Δημωφέλεια» ανέφερε, ακόμα, τις ενέργειες που περιλαμβάνει η υλοποίηση του έργου και σημείωσε ότι, ο τουρισμός στον Δήμο Καβάλας, που παρουσιάζει πάλι αύξηση το έτος 2019 (ποσοστό 31%), θα εισέλθει σε νέα εποχή, θα «ενηλικιωθεί», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Η υπογραφή της σύμβασης έγινε στο γραφείο της προέδρου της «Δημωφέλεια» την Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019.
Οι ενέργειες του έργου είναι οι ακόλουθες:
- Δημιουργία σε 4 γλώσσες νέου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού προβολής.
- Συμμετοχή έως και την άνοιξη, σε τουριστικές εκθέσεις σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.
- Υλοποίηση στοχευμένων fam και press trip.
- Στοχευμένες διαδικτυακές καμπάνιες σε κοινό και χώρες στόχους.
- Διαχείριση της εικόνας του προορισμού σε καθημερινή βάση σε κοινωνικά δίκτυα.
- Τεχνική υποστήριξη από δύο εξειδικευμένους επαγγελματίες του τουρισμού, που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ.
- Δημιουργία τεσσάρων νέων θεματικών βίντεο τουριστικής προβολής κι ενός ειδικά για τους Φιλίππους.
- Προμήθεια συσκευών beacons, για την εισαγωγή του Δήμου στην ηλεκτρονική εποχή.
- Προμήθεια τρισδιάστατων γυαλιών, για την αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη στο φρούριο.
- Εφαρμογή του νέου λογοτύπου σε μία νέα σειρά διαφημιστικών προϊόντων και δώρων, που θα πωλούνται στο τουριστικό περίπτερο και στα καταστήματα.