- Η τουριστική περίοδος άρχισε και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης «αγωνίζεται» να αναδείξει την περιοχή, αλλά και τον ρόλο της στην τουριστική προβολή του τόπου. Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, Κώστας Αντωνιάδης, καλεί συχνότερα τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης, για να ανακοινώσει τις (μηνιαίες) δράσεις στον τομέα της προβολής του τουριστικού προϊόντος.
- Συμμετοχές σε εκθέσεις, προσκλήσεις τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων, επαφές με αεροπορικές εταιρείες, είναι οι βασικές δράσεις. Μετά το «κράξιμο» που δέχτηκε η διοίκηση της Περιφέρειας, για την παραγωγή του βίντεο στο διεθνή τηλεοπτικό σταθμό Euronews, δεν είδα, ακόμα, το επόμενο βίντεο.
- Παρακολουθώντας τις δράσεις της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και των Δήμων, τουλάχιστον σε επίπεδο Νομού Καβάλας, αναρωτιέμαι, κάποιες στιγμές, ποιος φορέας αντιγράφει ποιον στην τουριστική στρατηγική.
- Πριν αρκετά χρόνια, επί αποχής Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, είναι γεγονός ότι οι Νομαρχίες είχαν την πρωτοβουλία στην τουριστική προβολή και οι Δήμοι συμμετείχαν, όσοι έδειχναν ενδιαφέρον, στις δράσεις που σχεδίαζε και υλοποιούσε ο λεγόμενος δεύτερος βαθμός αυτοδιοίκησης.
- Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, οι Δήμοι «παίζουν» πιο δυναμικά στον τομέα του τουρισμού, γιατί συνειδητοποίησαν πως κανείς δεν μπορεί να προβάλλει καλύτερα τον τόπο τους, εκτός από τους ίδιους.
- Νομίζω ότι ο ρόλος της περιφερειακής αυτοδιοίκησης συνεχώς φθίνει και στα επόμενα χρόνια θα ατονήσει. Κακά τα ψέματα, φίλτατε Κ. Αντωνιάδη, ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού δεν μπορεί να μιλήσει για τη Θάσο, με τους τουριστικούς πράκτορες και τους δημοσιογράφους, όπως θα μιλήσει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος του Δήμου Θάσου.
- Ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης αναφέρεται γενικά στη γεωγραφική περιοχή της ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, ενώ ο εκπρόσωπος ενός Δήμου εξειδικευμένα.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα