- Ασχολήθηκαν, άραγε, στην κυβέρνηση, στο Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. και στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.», με το θέμα των εσόδων που θα έρθουν από τη λειτουργία των μετωπικών και των πλευρικών σταθμών διοδίων, για να μάθουν και οι πολίτες πόση είναι, τελικά, η διαφορά και το κέρδος που προσδοκά να έχει ο υποψήφιος αγοραστής της «Εγνατία Οδός Α.Ε.»; Αν οι μετωπικοί σταθμοί θα αποφέρουν περισσότερα έσοδα, σε σύγκριση με τους πλευρικούς, να πούμε «χαλάλι» και να κατασκευαστούν κι άλλοι (τρόπος του λέγειν)! Όμως, αν κρίνουμε από την κατάσταση που επικρατεί, η κίνηση στην Εγνατία οδό έχει μειωθεί σημαντικά, από τότε που λειτούργησαν οι σταθμοί (μετωπικών) διοδίων, άρα και τα έσοδα της εταιρείας.
- Κι είναι να απορεί κάποιος. Ο αυτοκινητόδρομος κατασκευάστηκε για να χρησιμοποιείται και να εξυπηρετεί τους πολίτες, ή για να χρησιμοποιούν οι οδηγοί το παλιό εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο; Οι μεγάλοι και σύγχρονοι οδικοί άξονες πρέπει να χρησιμοποιούνται, γι’ αυτό οι υπεύθυνοι πρέπει να τους κάνουν ελκυστικούς για το κοινό και όχι για τους υποψήφιους αγοραστές. Αν ένας αυτοκινητόδρομος έχει μεγάλη κίνηση, θα αποφέρει κέρδος και στον «επενδυτή», όχι μόνο από τη λειτουργία των σταθμών διοδίων. Αυτό, μάλλον, δεν μπορούν, ή δεν ενδιαφέρονται, να το καταλάβουν στην κυβέρνηση και στο Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., που αναζητούν, εναγωνίως, τον υποψήφιο «γαμπρό», για να του δώσουν τη «νύφη με την καλή προίκα».
- Για πολλοστή φορά, στη χώρα αυτή, επικρατεί η κοντόφθαλμη λογική και η προχειρότητα στην προσέγγιση σοβαρών ζητημάτων, όπως είναι η αξιοποίηση ενός μεγάλου οδικού άξονα, που αντί να γίνει μοχλός για την ανάπτυξη των περιοχών που διέρχεται, με εγκληματικές αποφάσεις μπορεί να τις καταδικάσει στον μαρασμό και την υποβάθμιση!
- Με τους καινούργιους σταθμούς διοδίων, η Εγνατία οδός θα γίνει ελκυστική για τον υποψήφιο αγοραστή, αλλά όχι και για τους πολίτες που θέλουν, αλλά δεν θα μπορούν, να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκινητόδρομο. Έχουν υπολογίσει στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.» και στο κράτος, πόσα έσοδα χάνονται ετησίως, επειδή οι οδηγοί των φορτηγών και των τουριστικών λεωφορείων με ξένες πινακίδες, κινούνται από άλλους δρόμους εκτός από την Εγνατία οδό, επειδή προσπαθούν να αποφύγουν τους συνεχόμενους σταθμούς διοδίων; Ποιος τουριστικός πράκτορας από την Τουρκία θα στείλει οδικώς ένα γκρουπ συμπατριωτών του στην Ελλάδα, όταν το λεωφορείο πρέπει να περάσει όλους αυτούς τους μετωπικούς σταθμούς διοδίων;
- Είναι τρελό, οι δανειστές να έχουν επιβάλλει στην Ελλάδα τον όρο να κατασκευάσει μετωπικούς σταθμούς διοδίων, όταν στις χώρες τους χρησιμοποιούν το αναλογικό σύστημα πληρωμής! Μάλλον πρόκειται για πρόφαση των Ελλήνων κυβερνώντων, να περάσει ένα ακόμα επώδυνο μέτρο για τη χώρα και τους Έλληνες. Δυστυχώς, με το πρόσχημα των αξιολογήσεων και των συμφωνιών με τους δανειστές, από το 2010 και μετά, πέρασαν πολλά τέτοια μέτρα από τις ελληνικές κυβερνήσεις, τα οποία απέτυχαν στην πράξη.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα