-Οι δημοτικοί σύμβουλοι υποτίθεται πως είναι πιο ενημερωμένοι για τα ζητήματα του Δήμου και μπορούν να ενημερώσουν τους δημότες που βλέπουν, ακούνε, ή διαβάζουν, κάτι και δεν γνωρίζουν τις λεπτομέρειες. Αλλά, όταν και οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν στρεβλή, ή ελλιπή γνώση των θεμάτων, θα μεταφέρουν την στρεβλή εντύπωση και στον δημότη. Όπως, για παράδειγμα, ο Γιάννης Εριφυλλίδης, δημοτικός σύμβουλος Δήμου Καβάλας και επικεφαλής του συνδυασμού «Η Καβάλα μπροστά», ο οποίος δήλωσε για το έργο στην οδό Κουντουριώτου ότι: «Ήταν λάθος η νησίδα, η οποία θα απέτρεπε την παράνομη στάθμευση. Αυτό, φυσικά, δεν έγινε. Αντιθέτως, ουσιαστικά έχουν ζημιωθεί οι επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι έχουν δει κάθετη πτώση του τζίρου τους».
-Η κατασκευή της διαχωριστικής νησίδας έγινε για την «οριοθέτηση» των ρευμάτων κυκλοφορίας. Παλιότερα, θα θυμίσουμε στον Γιάννη Εριφυλλίδη, τοποθετήθηκαν ελαστικοί εύκαμπτοι οριοδείκτες πάνω στην διπλή διαχωριστική γραμμή του δρόμου, η οποία σημαίνει ότι απαγορεύεται η προσπέραση οχήματος (σ.σ. λόγω κινδύνου σύγκρουσης με όχημα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας). Ελαστικοί οριοδείκτες υπάρχουν, ακόμα, στην οδό Ερυθρού Σταυρού, στο τμήμα που είναι στρωμένο με κυβόλιθους. Οι οριοδείκτες τοποθετήθηκαν για να οριοθετήσουν τις λωρίδες κίνησης των οχημάτων. Και όχι για να αποτρέψουν την παράνομη στάθμευση. Εννοείται πως αν κάποιο όχημα σταθμεύσει, ή σταματήσει, παράνομα μέσα στην οριοθετημένη λωρίδα κίνησης, θα προκαλέσει ανωμαλία, ή και διακοπή στην κυκλοφορία των διερχόμενων οχημάτων.
-Η διαχωριστική νησίδα, επομένως, κατασκευάστηκε, για να εξασφαλίσει την ομαλή πορεία των οχημάτων μέχρι τον κυκλικό κόμβο (σ.σ. που θα κατασκευαστεί μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς). Η παράνομη στάθμευση στην οδό Κουντουριώτου θα αποτραπεί με την κάθετη σήμανση (πινακίδες) που τοποθετήθηκαν. Επειδή το έργο δεν ολοκληρώθηκε και δεν παραλείφθηκε, δεν γίνεται η βεβαίωση παράβασης για παράνομη στάθμευση, από την Τροχαία και την δημοτική αστυνομία. Δεν είναι τυχαία, επομένως, η παντελής έλλειψη αστυνόμευσης κατά μήκος της οδού. Αρκετοί εκμεταλλεύονται την έλλειψη αστυνόμευσης και σταθμεύουν και στις δύο πλευρές του δρόμου.
-Αλλά, τα (παράνομα) σταθμευμένα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν θέσεις, στις οποίες μπορούν άλλα οχήματα να κάνουν στάση, για να εξυπηρετηθούν οι οδηγοί και οι συνεπιβάτες από τα καταστήματα. Επικρατεί, δηλαδή, μία αναρχία, γιατί το έργο εξελίσσεται και δεν αστυνομεύεται ο δρόμος. Πιστεύουμε πως όταν τελειώσει η παρέμβαση, θα αποκατασταθεί μία ομαλότητα στην κυκλοφορία. Οι εσοχές στα πεζοδρόμια θα χρησιμοποιούνται μόνο για την στάση, ώστε οι οδηγοί να ψωνίζουν από τα καταστήματα, ενώ η αριστερή λωρίδα θα είναι ελεύθερη για τα οχήματα που κινούνται προς τον κυκλικό κόμβο, ή έχουν περάσει τον κυκλικό κόμβο και κατευθύνονται προς την παραλία της πόλης, ή προς το πορθμείο.
-Επειδή κανένα έργο δεν είναι αποσπασματικό, πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή όχι στην κατασκευή της νησίδας και του κόμβου, αλλά στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της πόλης, για να μην αχρηστευθεί ο κυκλικός κόμβος. Για παράδειγμα, ποια ρύθμιση θα γίνει μετά από τον κυκλικό κόμβο προς την πλατεία Ελευθερίας. Δηλαδή, από το παλιό δικαστικό μέγαρο μέχρι την πλατεία, ώστε να μη «μπλοκάρει» η κίνηση στην οδό Ομονοίας. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έχουν μελετηθεί όλα τα δύσκολα σημεία, μετά από την αλλαγή που θα επιφέρει στην κυκλοφορία ο κυκλικός κόμβος.
-Όσον αφορά την πτώση του τζίρου των καταστημάτων στην οδό Κουντουριώτου, δεν νομίζουμε να επηρεάστηκε περισσότερο από την αλλαγή που έγινε στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, με την μονοδρόμηση του τμήματος από την οδό Δαγκλή μέχρι τον κόμβο Φαλήρου.