-Ο Χρήστος Μέτιος αποφεύγει να μιλήσει στους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες για το ζήτημα της γέφυρας στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού. Αν και μετά την ζημιά που έγινε στο κατάστρωμα της γέφυρας, τον Νοέμβριο του 2018, «έσπευσε» να «κλέψει την πολιτική δόξα» από την τότε κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Ανεξάρτητων Ελλήνων, αναλαμβάνοντας (σ.σ. η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης) την χρηματοδότηση της απαραίτητης μελέτης για την αποκατάσταση της ζημιάς. Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε, τον Φεβρουάριο του 2019, μαζί με την τέως δήμαρχο Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα, είχε δηλώσει, ότι η σχετική μελέτη θα τελειώσει σε ενάμισι, ή δύο έτη. Βρισκόμαστε στον Απρίλιο του 2023 και η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», στην οποία ανατέθηκε η μελέτη, ζήτησε (νέα) παράταση έως τον ερχόμενο Οκτώβριο, για να παραδώσει την μελέτη. Δηλαδή, πέντε έτη μετά το ατύχημα, θα παραδοθεί η μελέτη!

-Τον ρόλο του περιφερειάρχη, να ενημερώσει τον Καβαλιώτικο λαό, ανέλαβε ο αναπληρωτής του και πρώην αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Κώστας Αντωνιάδης, ο οποίος δήλωσε, σε πολύ πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξη, ότι, η γέφυρα δεν είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, αλλά του Δήμου Καβάλας. Και ότι, για την τύχη της γέφυρας θα αποφανθεί το δημοτικό συμβούλιο! Ο περιφερειάρχης έδειξε «καλή διάθεση», να χρηματοδοτήσει τις σχετικές μελέτες, ενώ κατονόμασε την «Εγνατία Οδό Α.Ε.» υπεύθυνη για την καθυστέρηση στην παράδοση της μελέτης. «Είναι έργο που αφορά την πόλη της Καβάλας και αρμόδιο να αποφασίσει, είναι το δημοτικό συμβούλιο», σχολίασε.

-Τέσσερα έτη και έξι μήνες, περίπου, μετά από το ατύχημα, ακόμα ορισμένοι «παίζουν την κολοκυθιά»! Γιατί ο περιφερειάρχης δεν πλήρωσε την «Εγνατία Οδό Α.Ε.» και η εταιρεία ζήτησε να παραταθεί η παράδοση της μελέτης; Τι τον έκανε να αλλάξει άποψη, σε σχέση με το 2019; Είναι οικονομικό το ζήτημα; Είναι πολιτικό το ζήτημα; Όποιος κι αν είναι ο λόγος, ο περιφερειάρχης έχει, σαφέστατα, εκτεθεί ηθικά απέναντι στους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες, γιατί εκείνος μπήκε μπροστά, για να αποκατασταθεί η ζημιά στην γέφυρα. Εμείς θεωρούμε ότι το έκανε, καθαρά, για προσωπικό όφελος.

-Επειδή χάθηκε πολύς χρόνος, εξαιτίας ενός πολιτικού παιχνιδιού, θα είμαστε σαφείς και κατηγορηματικοί. Το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Καβάλας, στην επόμενη κιόλας συνεδρίαση, να συζητήσει το θέμα και να αποφασίσει για την γέφυρα. Κατά την άποψη μας, πρέπει να αποφασίσει την άμεση διακοπή της συνεργασίας με την «Εγνατία Οδό Α.Ε.». Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να πληρώσει την εταιρεία, όπως δεσμεύτηκε ο περιφερειάρχης, για την δουλειά που έκανε και να ακυρώσει την μελέτη. Στην συνέχεια, να ζητήσει από τον περιφερειάρχη την έγγραφη άδεια, να κατεδαφίσει ο Δήμος Καβάλας την γέφυρα. Άλλωστε, η γέφυρα κατασκευάστηκε την δεκαετία του 1980 χωρίς άδεια και βρίσκεται στην ζώνη αιγιαλού (και εκτός σχεδίου πόλεως). Μετά το έργο της διαπλάτυνσης του δρόμου, επίσης, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται ομαλά και με ασφάλεια. Κι όταν κατεδαφιστεί η γέφυρα, θα «ανοίξει ο δρόμος» για να κατεδαφιστεί και το παλιό νοσοκομείο!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ