Να δεσμευτεί η Εγνατία οδός Α.Ε. ότι (για τον αυτοκινητόδρομο Ε61) θα εξετάσει τη λύση μέσω σήραγγας, στην διέλευσή του από τον Άγιο Σίλα και οι φορείς που έχουν τη δυνατότητα (ΤΕΕ-ΑΜ, Πολυτεχνείο Ξάνθης κλπ.) να συνδράμουν προς αυτή την κατεύθυνση, γράφει στο τέλος της πολύ καλής ανάλυσης που έκανε ο καθηγητής Λάζαρος Βασιλειάδης και δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο. Συμφωνούμε, ότι ο Ε61 είναι ένας δρόμος που θα βοηθήσει την ανάπτυξη, αλλά δεν θα πρέπει να γίνει έτσι που να ντρέπονται για το έργο αυτό τα παιδιά μας.
Οι σηραγγολόγοι της Εγνατίας οδού δήλωσαν ότι δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη να προτείνουν μονή σήραγγα, 1000 μέτρων λόγω υψηλής επικινδυνότητας. Αυτό, όπως λέει ο Λ. Βασιλειάδης, δεν ισχύει, επειδή ήδη λειτουργεί τέτοια σήραγγα 1400 μέτρων στο Καρπενήσι. Το ζήτημα αυτό, επανέρχεται σε λίγες ώρες στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας και οι κάτοικοι του Αμυγδαλεώνα ετοιμάζονται να διαμαρτυρηθούν και μάλιστα δυναμικά.
Πρέπει, ωστόσο, να προσέξουμε για να μην μετανιώσουμε για την απόφαση που θα ληφθεί, αφού ήδη έχουμε ένα έκτρωμα, το τμήμα της Εγνατίας οδού (Παράκαμψη Καβάλας) που είναι το χειρότερο κομμάτι της εθνικής οδού. Όπως μας έλεγε ο τότε Πρόεδρος της Εγνατίας οδού, κ. Οικονομίδης, εκ Θάσου, λίγο μετά τα εγκαίνια του τμήματος αυτού, υπήρχε τότε η τεχνολογία με κοιλαδογέφυρες και σήραγγες για να αποφύγουμε τις ανηφοριές και τις πολλές στροφές, αλλά λόγω των πολυετών καθυστερήσεων, προτίμησαν να γίνει ο δρόμος με την παλιά μελέτη, παρά να υπάρξουν κι άλλες καθυστερήσεις.