-Δεν είναι αισιόδοξος ο Καβαλάρχης, ότι θα ικανοποιηθεί το αίτημα για την ελεύθερη διέλευση των μόνιμων κατοίκων του Δήμου Καβάλας από τον μετωπικό σταθμό διοδίων στην Εγνατία οδό, που κατασκευάστηκε και λειτούργησε στην «Άσπρη Άμμο». «Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι η Εγνατία οδός έχει περάσει σε ιδιωτική εταιρεία, η ολοκλήρωση της παραχώρησης θα γίνει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και αντιλαμβάνεστε ότι αυτό το πλέγμα είναι σύνθετο», δήλωσε.

-Εγώ θα ρωτήσω τον Καβαλάρχη, γιατί δεν έγινε η παραχώρηση του αυτοκινητόδρομου στον ιδιώτη πριν να κατασκευαστούν οι σταθμοί διοδίων (μετωπικοί και πλευρικοί); Ας κατασκεύαζε ο ιδιώτης τους σταθμούς διοδίων κι ας αποφάσιζε για την τιμολογιακή πολιτική κι αν θα χορηγήσει κάρτες δωρεάν διέλευσης (free pass) στους μόνιμους κατοίκους που χρησιμοποιούν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο. Αυτή είναι μία πολιτική επιλογή και εκείνοι που την έκαναν θα κριθούν από τον ελληνικό λαό.

-Θέλω να ρωτήσω, ακόμα, τον Καβαλάρχη, με ποιο τρόπο θα αξιοποιήσει το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή η κυβέρνηση, τα χρήματα που θα εισπράξει από την πώληση του αυτοκινητόδρομου στον ιδιώτη; Αν δεν κάνω λάθος, η κοινοπραξία των εταιρειών ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-EGIS PROJECTS, θα καταβάλλει στο ελληνικό δημόσιο, για την 35ετή σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας οδού, το χρηματικό ποσό του 1,5 δισ. ευρώ. Με αυτό το ποσό, καρντάσια, ο ιδιώτης θα κατασκεύαζε όλους τους σταθμούς διοδίων και όλους του Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.), για τους οποίους η κοινοπραξία των εταιρειών και η κυβέρνηση δεν λένε απολύτως τίποτα!

-Θα ζητήσεις, Καβαλάρχη καρντάσι, από την κυβέρνηση, να κατασκευαστεί η περιμετρική οδός της Καβάλας, με δαπάνη από το 1,5 δισ. ευρώ που θα εισπράξει για την πώληση της Εγνατίας οδού; Διότι, το ποσό αυτό, πρέπει να αξιοποιηθεί σε ανταποδοτικά έργα που θα γίνουν σε όλες τις περιοχές που διασχίζει η Εγνατία οδός, από τους Κήπους μέχρι την Ηγουμενίτσα.

-Να λειτουργήσουν οι σταθμοί διοδίων, αλλά να δοθεί εναλλακτική λύση στους μόνιμους κατοίκους, ώστε να μην χρησιμοποιούν τον αυτοκινητόδρομο για τις καθημερινές μετακινήσεις τους. Και βεβαίως, να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή επιβάρυνση της Καβάλας, μετά την λειτουργία του μετωπικού σταθμού στην «Άσπρη Άμμο».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ