• Η μόνη περιοχή που μπορεί να κατασκευαστεί καινούργιος σταθμός για την υπεραστική συγκοινωνία, στο πρότυπο των αντίστοιχων της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, στην πόλη της Καβάλας, είναι το Περιγιάλι.
  • Αλλά, πώς να πειστεί η διοίκηση του ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Νομού Καβάλας, να εγκαταλείψει ένα ιδιόκτητο κτίριο στο κέντρο της πόλης, για το οποίο δαπάνησε αρκετά χρήματα ώστε να το ανακαινίσει και να μπει στη λογική της κατασκευής καινούργιου σταθμού στο Περιγιάλι;
  • «Στον κόσμο των τεχνικών και των μηχανικών, όλα μπορούν να γίνουν», είπε η αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας, Ευαγγελία Δρακονάκη. Αρκεί να υπάρχει βούληση και συνεργασία (για το καλό της πόλης), θα προσθέσω εγώ.
  • Ο Θόδωρος Μουριάδης, υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, έβαλε, πάλι, ζήτημα μεταφοράς του σταθμού από το κέντρο της πόλης, προκειμένου να μειωθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
  • Εάν, Θόδωρε, γίνεις δήμαρχος Καβάλας, να καλέσεις το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών και να προτείνεις, να παραχωρήσει ο Δήμος ένα οικόπεδο στο Περιγιάλι, από αυτά που θα πάρει από την ανταλλαγή με την εισφορά σε χρήμα, των ιδιοκτητών οικοπέδων που εντάχθηκαν στο σχέδιο πόλεως, αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν.
  • Και μετά, να ζητήσεις από τον αγαπημένο σου περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, τον Λουντοβίκ, να «τσοντάρει» η Περιφέρεια, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα, για την κατασκευή του καινούργιου σταθμού.
  • Μια και άρχισε νέος γύρος προτάσεων, γι’ αυτά που πρέπει να φύγουν από το κέντρο της Καβάλας, θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία, για να ζητήσω την αλλαγή θέσης της λαϊκής αγοράς. Δεν γίνεται, καρντάσια, το έτος 2018, να λειτουργεί λαϊκή αγορά μπροστά από την κεντρικότερη οδική αρτηρία μιας πόλης, με ότι συνεπάγεται αυτό, για την ασφάλεια των πολιτών και το κυκλφοριακό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ