Το λιμάνι «Απόστολος Παύλος» της Καβάλας αποτελεί τη βασική «πύλη επικοινωνίας» των νησιών του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου με το ηπειρωτικό τμήμα της χώρας. Κάθε χρόνο, μέσω της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, γίνεται ο ανεφοδιασμός των νησιών με καύσιμα και άλλα προϊόντα, αλλά και η μεταφορά των προϊόντων των νησιών στην υπόλοιπη Ελλάδα. Επίσης, κάτοικοι των νησιών επισκέπτονται μεγάλα νοσοκομεία και γιατρούς στις πόλεις της βόρειας Ελλάδας, για εξετάσεις, η νοσηλεία. Τις προάλλες, στην προβλήτα του λιμανιού περίμενε το πλοίο της γραμμής ένα φορτηγό, το οποίο μετέφερε σε κάποιο νησί τα τμήματα μιας ανεμογεννήτριας. Η εκμετάλλευση του ανέμου στα ελληνικά νησιά κερδίζει έδαφος συνεχώς και τα αιολικά πάρκα αυξάνονται.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αυτό που αυξάνεται δεν είναι η εκμετάλλευση του ανέμου, αλλά η εκμετάλλευση του Έλληνα καταναλωτή και φορολογούμενου. Έχει καλλιεργηθεί το παραμύθι ότι τα αιολικά παράγουν χρήσιμο ρεύμα. Ή ότι εξοικονομούν λιγνίτη. Ή, έστω, φυσικό αέριο. ΤΙΠΟΤΑ από όλα αυτά. Η Γερμανία, γεμάτη αιολικά, αναγκάζεται να απορρίψει σε γειτονικές χώρες το 60-80% του αιολικού της ρεύματος. Γιατί το απορρίπτει? Μα επειδή το αιολικό ρεύμα, όπως και ο αέρας, είναι κουτουρού, και με κουτουρού ρεύμα δεν έχεις ρεύμα, στην καλύτερη των περιπτώσεων έχεις μπλακάουτ! Η Ελλάδα ήδη έχει βάλει 2.000 αιολικά μεγαβάτ. Παντελώς διακοσμητικά στα 5-5.500 συνολικά μεγαβάτ ζήτησης. Αλλά χρωστάμε για αυτά, και ξεπληρώνουμε μέσω λογαριασμών ΔΕΗ περί τα 3 δις ευρώ ή 500+ εκατομμύρια ευρώ αιολικές επιδοτήσεις τον χρόνο! Και τι παίρνουμε σε αντάλλαγμα? ΤΙΠΟΤΑ. Η Γερμανία δεν εξοικονομεί καύσιμα με τα αιολικά της, ούτε εμείς. Η ανεμογεννήτρια της εικόνας ψάχνει για γη την οποία θα μετατρέψει σε μόνιμο σκουπιδότοπο. O “επενδυτής” το κάνει για να πάρει επιδότηση (από εμάς) για 25 χρόνια και επιδότηση (από κανένα ΕΣΠΑ ή Γιούνκερ) 40% μετρητά, μπροστά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ