-Είναι εύλογο να «ανησυχούν» αρκετοί, για την επίδραση που θα έχει το έργο της ανάπλασης στην οδό Κουντουριώτου. Η επίδραση αυτή θα φανεί, όταν το έργο πάρει την τελική μορφή του. Δηλαδή, όταν κατασκευαστεί ο κυκλικός κόμβος στην συμβολή της οδού Κουντουριώτου με τις οδούς Ομονοίας, Παλαιού Υδραγωγείου και Λάμπρου Κατσώνη. Και η διαχωριστική νησίδα κατά μήκος της οδού Κουντουριώτου. Τότε, θα δούμε πως θα προσαρμοστεί η κυκλοφορία των οχημάτων με την νέα τεχνική ρύθμιση.

-Νομίζουμε ότι, η πλειοψηφία των πολιτών θα συμφωνήσει ότι ο κυκλικός κόμβος θα κάνει πιο ασφαλή την κυκλοφορία στο σημείο που συναντιούνται οι παραπάνω οδοί και διασταυρώνονται οχήματα από διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο κυκλικός κόμβος θα κάνει υποχρεωτική την πορεία που θα ακολουθούν τα οχήματα, χωρίς να διακόπτεται η κυκλοφοριακή ροή λόγω της χρήσης φωτεινών σηματοδοτών. Τα οχήματα θα κινούνται «συντεταγμένα» και όχι όποιο προλάβει να περάσει την διασταύρωση!

-Όσον αφορά την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων μπροστά από το παλιό δικαστικό μέγαρο και απέναντι από αυτό, δημιουργεί προβληματισμό σε αρκετούς πολίτες. Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού Eurotaxi, Γεράσιμος Τερλάκης, σχολίασε ότι: «Όταν ένας δρόμος στενεύει και χωρά λιγότερα αυτοκίνητα, δεν μιλάω για τις θέσεις στάθμευσης, αλλά για την κίνηση των οχημάτων, εκεί καταλαβαίνουμε ότι δημιουργείται μία δυσκολία στην κίνηση».

-Φαινομενικά, η είσοδος στην οδό Ομονοίας από την οδό Κουντουριώτου στένεψε. Στην πράξη, ωστόσο, οι τρεις μικρότερες είσοδοι, που διαχωρίζονταν από τις νησίδες, έγιναν μία κοινή είσοδος. Αυτό είναι επιβεβλημένο, νομίζουμε, από την κατασκευή του κυκλικού κόμβου. Οι τρεις μικρές είσοδοι, επίσης, διασταυρώνονταν με την οδό Γαλλικής Δημοκρατίας, στην οποία τα οχήματα έχουν την προτεραιότητα να εισέλθουν στην οδό Ομονοίας. Έτσι, όταν υπήρχε πυκνή ροή οχημάτων, στο σημείο εκείνο προκαλούνταν κυκλοφοριακό έμφραγμα που επεκτεινόταν στην οδό Κουντουριώτου και μέχρι την οδό Ερυθρού Σταυρού και το Καρνάγιο!

-Όταν γίνεται οποιαδήποτε τεχνική παρέμβαση, η οποία θα αλλάξει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, πρέπει να συνοδεύεται από νέες ρυθμίσεις. Κατά την άποψη μας, για να αποφευχθεί το «φρακάρισμα» στο σημείο που συμβάλλουν οι οδοί Ομονοίας και Γαλλικής Δημοκρατίας, όπου συναντιούνται δύο λωρίδες κίνησης των οχημάτων, είναι επιβεβλημένο να απαγορευτεί η στάθμευση στο τμήμα της οδού Ομονοίας μέχρι την διασταύρωση με την οδό Δοϊράνης. Έτσι, θα εξασφαλιστεί η χρήση όλου του πλάτους του δρόμου και η ομαλή ροή των οχημάτων. Τα οχήματα που θα εισέρχονται από την «στενή λωρίδα» από την οδό Κουντουριώτου, θα κινούνται στον «αριστερό διάδρομο» και τα οχήματα που θα κατεβαίνουν από την οδό Γαλλικής Δημοκρατίας, θα κινούνται στον «δεξιό διάδρομο» της οδού Ομονοίας και προς την πλατεία Ελευθερίας.

-Σήμερα, τα οχήματα που έρχονται από την οδό Κουντουριώτου και την οδό Γαλλικής Δημοκρατίας, αναγκάζονται να επιβραδύνουν στην οδό Ομονοίας, επειδή και στις δύο πλευρές υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα και απομένει μία λωρίδα κυκλοφορίας στο κέντρο του δρόμου. Θεωρούμε ότι, η απαγόρευση στην στάθμευση στο τμήμα της οδού Ομονοίας από την οδό Γαλλικής Δημοκρατίας μέχρι την οδό Δοϊράνης, έπρεπε ήδη να εφαρμόζεται.

-Στην Καβάλα έγινε «κατεστημένη» κατάσταση, η στάθμευση αυτοκινήτων στις κεντρικές οδικές αρτηρίες Ομονοίας, Κουντουριώτου, Ερυθρού Σταυρού, Ελευθερίου Βενιζέλου), κάτι που μειώνει το πλάτος του δρόμου που χρησιμοποιούν τα κινούμενα οχήματα. Έτσι, είναι ευκολότερο να δημιουργηθούν συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο της πόλης. Και ο λόγος, που οι κεντρικοί δρόμοι έγιναν χώροι στάθμευσης, είναι γιατί δεν υπάρχουν θέσεις σε οργανωμένα σημεία στο κέντρο, για να σταθμεύσουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Αναρωτιόμαστε, θα γίνει η παραπάνω κυκλοφοριακή ρύθμιση στην οδό Ομονοίας; Αν δεν γίνει, θα έχουμε σημαντικό πρόβλημα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ