-Σε επιστολή της δημοτικής Αρχής του Δήμου Σαμοθράκης, την οποία διαβίβασε ο βουλευτής Έβρου της Νέας Δημοκρατίας, Αναστάσιος Δημοσχάκης, προς τον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, μέσω της Αναφοράς που κατέθεσε στο Κοινοβούλιο, γίνεται αναφορά στην επιδότηση της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Καβάλα.
-Εγώ αν ήμουν παράγοντας στον Νομό Έβρου, θα επέλεγα την γραμμή αυτή, από την σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με την Σαμοθράκη και την Λήμνο. Πρωτίστως, για την ενίσχυση της ενδοπεριφερειακής συνείδησης, αφού θα συνδεθούν τρεις τόποι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Επίσης, το νησί της Σαμοθράκης θα επικοινωνεί με δύο σημαντικά λιμάνια της ηπειρωτικής χώρας, χειμώνα-καλοκαίρι, με τα σχετικά οφέλη. Η Λήμνος είναι ικανοποιημένη με την σύνδεση που έχει με τα λιμάνια της Καβάλας και του Λαυρίου. Δεν θα έχει μεγαλύτερο κέρδος αν συνδεθεί και με την Αλεξανδρούπολη, το λιμάνι της οποίας απέκτησε άλλο ρόλο (γεωπολιτικό) με την παρουσία του ΝΑΤΟ και των Αμερικανών.
-Ο λόγος που το εγχείρημα δεν πήρε σάρκα και οστά, ακόμα, είναι η έλλειψη ενότητας των πολιτικών παραγόντων και των φορέων των εμπλεκόμενων περιοχών. Κατά την άποψη μου, ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Χρήστος Μέτιος, πρέπει να αναλάβει την πρωτοβουλία να ενεργοποιήσει τους τοπικούς παράγοντες και να συντονίσει την πίεση προς την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό.
-Γιατί, Χρήστο καρντάσι μου, δεν καλείς στο γραφείο σου, στην Κομοτηνή, τους βουλευτές των Νομών Καβάλας, Έβρου, τους αντιπεριφερειάρχες των δύο Περιφερειακών Ενοτήτων και τους δημάρχους Αλεξανδρούπολης, Σαμοθράκης, Καβάλας, για να συντονιστείτε και να καταθέσετε το αίτημα στον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής; Για μία επιδοτούμενη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Καβάλα 12 μήνες τον χρόνο.