-Η αντίδραση των κατοίκων σε ορισμένους τουριστικούς προορισμούς πολύ υψηλής επισκεψιμότητας (Βενετία, Βαρκελώνη), με κάνει να αναρωτηθώ εάν γίνει μία διαμαρτυρία και σε τοπικό επίπεδο, μπορεί να μπει μία τάξη στην κατάσταση που ξεφεύγει;

-Αναφέρομαι, κυρίως, στην Κεραμωτή, όπου τα οχήματα και οι επιβάτες που ταξιδεύουν προς την Θάσο είναι χιλιάδες! Θα βοηθήσει στην ανάδειξη του σοβαρού προβλήματος, η τοποθέτηση «μετρητή» των οχημάτων στην είσοδο του χωριού, όπως ζητούν τα μέλη του συλλόγου ενεργών πολιτών Κεραμωτής. Με βάση τα στοιχεία, θα συνταχθεί μία εμπεριστατωμένη διαμαρτυρία, που θα σταλεί απευθείας στον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, για να λάβει μέτρα υπέρ της τοπικής κοινωνίας. Και όχι υπέρ του οικονομικού συμφέροντος των ναυτιλιακών εταιρειών, οι οποίες επέβαλαν τον «νόμο» τους στον παραθαλάσσιο τουριστικό οικισμό του Δήμου Νέστου.

-Επίσης, αναρωτιέμαι, αφού δεν παρεμβαίνει το αρμόδιο Υπουργείο, να πρωτοστατήσουν η περιφερειακή και η τοπική αυτοδιοίκηση στην εφαρμογή ενός «κόφτη» στον αριθμό των οχημάτων και των επιβατών που χρησιμοποιούν το πορθμείο Κεραμωτής.

-Συγκεκριμένα, να οριστεί ένας μέγιστος αριθμός οχημάτων και επιβατών, που θα ταξιδεύει από το λιμάνι Κεραμωτής προς την Θάσο, ώστε να μη σχηματίζεται η «ουρά της ντροπής» μέχρι τα γειτονικά χωριά! Δηλαδή, κάθε μέρα από την Κεραμωτή θα ταξιδεύουν έως και χίλια οχήματα και πεντακόσιοι επιβάτες. Όταν τα οχήματα και οι επιβάτες υπερβούν το όριο, θα γίνεται ανακοίνωση προς τους υπόλοιπους ταξιδιώτες, με την βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας, ότι το πορθμείο δεν επιτρέπεται να εξυπηρετήσει περισσότερο κόσμο για λόγους ασφάλειας. Έτσι, οι ταξιδιώτες θα κατευθύνονται και προς την Καβάλα, για να ταξιδέψουν προς τον Πρίνο.

-Θα αναγκαστούν και οι ναυτιλιακές εταιρείες, να βάλουν πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας και να αυξήσουν τα δρομολόγια στην γραμμή Καβάλας-Πρίνου. Κι αν η κίνηση πολύ μεγάλη, να χρησιμοποιηθεί, πάλι, το λιμάνι της Νέας Περάμου, για να «μοιραστούν» τα οχήματα και οι επιβάτες σε τρεις γραμμές. Βεβαίως, κάτι τέτοιο δεν θα γίνει δεκτό από τις ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά εδώ πρέπει να δείξει πυγμή η κεντρική διοίκηση και ότι η χώρα δεν είναι «ξέφραγο αμπέλι» στα συμφέροντα κάποιων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ