-Στο πρόγραμμα που ανακοίνωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, Γιάννης Εριφυλλίδης, για το Παληό, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι θα παρέχει δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, για δημότες κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών, ενώ θα ζητήσει την ενίσχυση των δρομολογίων. Γιατί εξαιρεί την μεγάλη ηλικιακή ομάδα από 26 έως 64 ετών; Τα άτομα σε αυτή την (ευρεία) ηλικιακή ομάδα, δεν χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς; Ή, μήπως, στο Παληό κατοικούν μόνο άτομα κάτω των 25 και άνω των 65 ετών; Κατά την άποψη μας, θα έπρεπε να παρέχει δωρεάν μετακίνηση σε όλους τους μόνιμους κατοίκους του οικισμού. Σε όσους και όσες, τουλάχιστον, υποβάλλουν σχετική αίτηση, για να χορηγηθεί η σχετική κάρτα (πάσο) μόνιμου κατοίκου.
-Στο Παληό κατοικούν μόνιμα γύρω στα δύο χιλιάδες άτομα. Πόσα από αυτά είναι κάτω των 25 και άνω των 65 ετών; Και πόσα θα αιτηθούν την χορήγηση της κάρτας, για να μετακινούνται δωρεάν με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών; Τα στοιχεία αυτά είναι σημαντικά, διότι θα καθορίσουν την δαπάνη που θα κάνει ο Δήμος Καβάλας. Χωρίς να υπάρχουν τα απαραίτητα στοιχεία, δεν είναι φρόνιμο να εξαγγέλλεται ένα μέτρο, το οποίο είναι πιθανό να μην υλοποιηθεί, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα κάλυψης της δαπάνης από τον Δήμο Καβάλας. Εκτός κι αν, ο Γιάννης Εριφυλλίδης έχει την οικονομική ευχέρεια να πληρώσει εκείνος την δωρεά μετακίνηση των πολιτών.
-Επίσης, δεν καταλαβαίνουμε γιατί πρέπει ο Δήμος να «επιχορηγεί» τις Ανώνυμες Εταιρείες των ΚΤΕΛ Υπεραστικών και Αστικών Γραμμών. Κανένας υποψήφιος δήμαρχος δεν ανακοίνωσε ότι, θα παρέχει δωρεάν μετακίνηση στους δημότες με τα πλοία, στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, με σκοπό να τονώσει την επιβατική κίνηση και να «αναγκάσει» τις ναυτιλιακές εταιρείες να αυξήσουν τον αριθμό των δρομολογίων. Οι ναυτιλιακές εταιρείες, όπως και τα ΚΤΕΛ, καθορίζουν το πρόγραμμα των δρομολογίων τους, όπως εξυπηρετεί τα οικονομικά τους συμφέροντα. Πιστεύετε πως αν «επιδοτούνται» από τον Δήμο (Καβάλας), θα αυξήσουν τα δρομολόγια και θα μειώσουν την τιμή του εισιτηρίου; Αμφιβάλλουμε. Η «επιδότηση» θα είναι ένα σταθερό έσοδο, το οποίο δεν έχουν σήμερα, που «παραπονιούνται» για την χαμηλή επιβατική κίνηση. «Το ενδονομαρχιακό έργο, είναι ελλειμματικό», είπε ο Κώστας Πανταζής, πρόεδρος του ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Νομού Καβάλας.
-Αυτό που οφείλουν να μελετήσουν οι υποψήφιοι δήμαρχοι και να καταθέσουν την πρότασή τους, είναι η δημιουργία δημοτικής αστικής συγκοινωνίας, για την εξυπηρέτηση των δημοτών σε ορισμένες βασικές γραμμές στην πόλη της Καβάλας και τα «προάστια» της Νέας Καρβάλης, του Αμυγδαλεώνα και του Παληού. Με την δημοτική αστική συγκοινωνία, η δημοτική Αρχή θα καθορίζει την πολιτική που θέλει να κάνει, για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, αλλά και για τους υπόλοιπους δημότες. Δεν θα εξαρτάται από τις αποφάσεις των μετόχων και των διοικητικών συμβουλίων των ΚΤΕΛ. Ποιος θα αναθέσει την μελέτη βιωσιμότητας της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας σε ειδικό σύμβουλο, για να μάθει ο Καβαλιώτικος λαός, αν είναι προτιμότερη λύση από την επιδότηση των ΚΤΕΛ;