• Η αντίδραση της τοπικής κοινωνίας, τελικά, απέτρεψε την κατασκευή του μετωπικού σταθμού διοδίων στην Εγνατία οδό, πάνω από το Περιγιάλι Καβάλας και τον επακόλουθο κίνδυνο της εκτροπής της κυκλοφορίας των οχημάτων, κυρίως των βαρέων, μέσα από την πόλη. «Και σήμερα να γινόταν η δημοπράτηση (σ.σ. του έργου), στην καλύτερη περίπτωση θα είχαμε τον σταθμό την άνοιξη του 2018”, δήλωσε ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Σημειωτέον, ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει την εφαρμογή του αναλογικού συστήματος διοδίων από το έτος 2018. Αποδεικνύεται, λοιπόν, η προχειρότητα με την οποία λειτουργούν τόσο η κυβέρνηση, όσο και η διοίκηση της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», που αποτελούν, δυστυχώς, τα «εκτελεστικά όργανα» κάποιων εντολοδόχων. Εάν η κυβέρνηση θέλει να «προικίσει» την Εγνατία οδό, ώστε να την μεταβιβάσει σε ιδιώτη, ας φροντίσει να κατασκευάσει, το συντομότερο, τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) κι αφήσει τους μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων.
  • Αλλά και στην περίπτωση του αυτοκινητόδρομου Ε61, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» φαίνεται ότι «ανέκρουσε πρύμναν», αφού ο πρόεδρος δήλωσε ότι: «Σε ότι αφορά τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, μπορούμε να πάμε σε μία άλλη χάραξη, για να μην καταστραφεί το αισθητικό δάσος». Να υπενθυμίσουμε ότι, ότι η χάραξη που πρότεινε η εταιρεία προκάλεσε την εντονότατη αντίδραση των κατοίκων του Σταυρού Αμυγδαλεώνα, διότι εκτός από την καταστροφή μεγάλου αριθμού δέντρων του αισθητικού δάσους, σε κάποιο σημείο πλησίαζε πολύ κοντά στην κατοικημένη περιοχή! Αρχικά, οι εκπρόσωποι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» δεν συζητούσαν τροποποίηση της χάραξης για οικονομικούς, κυρίως και τεχνικούς λόγους. Τελικά, κάθισαν κάτω και «έστυψαν» το μυαλό τους, για να βρούνε μία εναλλακτική πρόταση, την οποία θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα παρουσιάσουν, για να μην αιφνιδιάσουν, πάλι, την τοπική κοινωνία. Εάν, επίσης, η εταιρεία θεωρεί πιο «ώριμο» έργο το τμήμα «Δράμα-Αμφίπολη», από αυτό του Ε61 που θα συνδέσει τη Δράμα με την Καβάλα, ας προχωρήσουν το έργο που είναι πιο «ώριμο».
  • Θα συστήσουμε στον πρόεδρο της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», τέλος, να μην κάνει πολιτική βάζοντας ψευτοδιλήμματα και προσπαθώντας να καλλιεργήσει ένα κλίμα ανησυχίας στους πολίτες, γιατί δεν είναι αυτός ο ρόλος του. Εκτός κι αν έχει στόχο να ασχοληθεί με την πολιτική και κάνει «προθέρμανση». Οι αποφάσεις για τα μεγάλα οδικά έργα στην Ελλάδα ανήκουν στους κυβερνώντες. Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» παίρνει την εντολή για την κατασκευή τους. Ας περιοριστεί, επομένως, στον ρόλο του τεχνικού συμβούλου της κυβέρνησης και σ’ αυτό της κατασκευής άρτιων και σύγχρονων υποδομών, που θα δώσουν αναπτυξιακή ώθηση στις τοπικές κοινωνίες. Όσον αφορά το ΤΑΙΠΕΔ, μην το παρουσιάζει ως «μπαμπούλα», γιατί δεν «μασάμε»…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ