-Τα αναμενόμενα ετήσια έσοδα που θα εισπράξει το ελληνικό δημόσιο, από την παραχώρηση της Εγνατίας οδού, εκτιμάται ότι θα υπερβούν τα 850 εκατομμύρια ευρώ. Το 7,5% θα προέρχεται από τα ακαθάριστα έσοδα των σταθμών διοδίων, από τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών κ.λπ.). Πόσοι είναι οι Σ.Ε.Α. που λειτουργούν σήμερα στην Εγνατία οδό; Από την Θεσσαλονίκη μέχρι τους Κήπους Έβρου εγώ, καρντάσια, δεν γνωρίζω αν λειτουργεί ένας!
-Μήπως θα κατασκευαστούν στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας που θα πάρει τον αυτοκινητόδρομο, ύψους 420 εκατομμυρίων ευρώ σε πέντε χρόνια; Η εταιρεία αυτή έχει τα χρήματα, ή θα τα μαζέψει από τους σταθμούς διοδίων, δηλαδή από τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου;
-Με την αύξηση του αριθμού των σταθμών διοδίων στο τμήμα από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Καβάλα, τους καλοκαιρινούς μήνες δημιουργείται ζήτημα στην γρήγορη κίνηση των οχημάτων. Ο Νομός Καβάλας στρέφεται, ορθώς, προς την τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης, αλλά ο αυτοκινητόδρομος πρέπει να είναι πλεονέκτημα και όχι τροχοπέδη για την μετακίνηση των τουριστών.
-Η Εγνατία οδός έχει αρκετά προβλήματα, τα οποία η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» δυσκολεύεται να επιλύσει. Εύχομαι η νέα ιδιοκτήτρια να κάνει τον αυτοκινητόδρομο που ενώνει την βόρεια Ελλάδα, τον πιο σύγχρονο οδικό άξονα στην Ευρώπη! Να χαίρονται οι οδηγοί που ταξιδεύουν και να ελαχιστοποιηθούν τα τροχαία ατυχήματα. Και, βεβαίως, η χρησιμοποίηση του αυτοκινητόδρομου, να μην «βγαίνει ο κούκος αηδόνι» στους χρήστες.
-Δεν μπορώ να είμαι εξαρχής αρνητικός στην παραχώρηση. Πρέπει να δούμε το σχέδιο που έχει η νέα ιδιοκτήτρια και μετά θα κρίνουμε. Η Fraport, για παράδειγμα, έβαλε χρήματα, εκσυγχρόνισε τις εγκαταστάσεις στον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», ωστόσο η επιβατική κίνηση δεν βελτιώθηκε. Υποτίθεται πως η παραχώρηση του αερολιμένα, από το ελληνικό δημόσιο, έγινε με σκοπό την αύξηση της επιβατικής κίνησης.