-Η Εγνατία οδός υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε (και) για να σταματήσει η διέλευση αυτοκινήτων, κυρίως των βαρέων οχημάτων, μέσα από κατοικημένες περιοχές. Ωστόσο, με την λειτουργία των (μετωπικών) σταθμών διοδίων πολλοί οδηγοί κινούνται στους «παρακαμπτήριους» δρόμους, δηλαδή το επαρχιακό δίκτυο και μέσα από αστικά κέντρα (μεγαλύτερα και μικρά). Έτσι, υπάρχει μία αύξηση της κίνησης οχημάτων σε δρόμους που δεν έχουν τις προδιαγραφές ασφαλείας των αυτοκινητόδρομων, με ότι συνεπάγεται αυτό για την σωματική ακεραιότητα και την ζωή των οδηγών και πεζών.

-Η λειτουργία του καινούργιου μετωπικού σταθμού διοδίων στο ύψος του εμπορικού λιμανιού «Φίλιππος Β», προσεχώς, είναι πολύ πιθανό να διοχετεύσει ένα σημαντικό ποσοστό των οχημάτων από τον αυτοκινητόδρομο προς τον παρακείμενο επαρχιακό δρόμο. Θα δούμε, πάλι, να περνάνε βαρέα οχήματα μέσα από τα χωριά των «Γιακάδων» και την Νέα Καρβάλη, αυξάνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο και τον κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος.

-Βεβαίως, υπάρχει και η άλλη πλευρά, των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται κατά μήκος του επαρχιακού δρόμου, ιδίως οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων, που θα αυξήσουν τα έσοδα τους. Οι παλιότεροι θυμούνται την αντίδραση των επαγγελματιών της Νέας Καρβάλης, που ζητούσαν να κατασκευαστεί και δεύτερη έξοδος από την Εγνατία οδό, για τα οχήματα που κατευθύνονται από ανατολάς προς την Θεσσαλονίκη, γιατί πριν από την κατασκευή της Εγνατίας οδού, όλη η κίνηση γινόταν μέσα από το χωριό!

-Όταν λειτουργήσει ο μετωπικός σταθμός διοδίων, οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της Νέας Καρβάλης, θα θυμηθούν ξανά την κατάσταση που υπήρχε στα χρόνια χωρίς τον αυτοκινητόδρομο. Ευελπιστώ ότι οι ντόπιοι και οι οδηγοί των διερχόμενων οχημάτων θα είναι πολύ προσεκτικοί, για να αποφύγουν δυσάρεστα περιστατικά και να κρατήσουν μόνο τα θετικά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ