- Από τον Ιούνιο έως και τον Οκτώβριο, καρντάσια, το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» θα συνδέεται με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην Αθήνα με τρεις πτήσεις κάθε εβδομάδα και με αεροσκάφη τύπου Airbus, χάρη στην ευσπλαχνία που έδειξε η Aegean Air.
- Για μετά τον Οκτώβριο, δεν γνωρίζω τι θα γίνει. Μπορεί να καθιερωθεί αυτό που βιώνουμε κάθε χρόνο στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου. Δηλαδή, το καλοκαίρι να αυξάνονται τα δρομολόγια, αλλά έως εκεί που δεν επιβαρύνονται οι ναυτιλιακές εταιρείες, ενώ τον χειμώνα να μειώνονται, πάλι προς το συμφέρον των πλοιοκτητών.
- Δεν γίνεται, όμως, οι εταιρείες να λειτουργούν με γνώμονα τον τουρισμό, που στην Ελλάδα είναι εποχικό προϊόν. Πρέπει να εξυπηρετούν τις ανάγκες και του ντόπιου πληθυσμού. Το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος», συγκεκριμένα, δεν εξυπηρετεί μόνο τους κατοίκους του Νομού Καβάλας, αλλά και γειτονικών Νομών.
- Εάν η Fraport, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο, έκανε συμφωνία με την Aegean Air, ώστε να είναι αποτρεπτικό για άλλη εταιρεία να έρθει στην Καβάλα και θέλει να αναπτύξει τον αερολιμένα μερικούς μήνες, που διαρκεί ο τουρισμός, αυτό δεν λέγεται επένδυση, αλλά αρπαχτή!
- Ο στόχος πρέπει να είναι η τόνωση της επιβατικής κίνησης εσωτερικού. Δηλαδή, να συνδεθεί το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» και με άλλα αεροδρόμια της Ελλάδας, πλην της Αθήνας. Πως θα έρθουν, όμως, εταιρείες χαμηλού κόστους, αν η Fraport έχει «κλειστό συμβόλαιο» συνεργασίας με την Aegean Air;
- Οι τοπικοί άρχοντες κατάλαβαν ότι πρέπει να κινηθούν προς την κατεύθυνση αυτή, αλλά αν κρίνω από την (ηγεμονική) στάση της Fraport, θα αντιμετωπίσουν πολύ μεγάλη δυσκολία, για να έρθουν σε συνεννόηση με τη γερμανική εταιρεία.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα