• Ο ένας θα υπογειοποιήσει τις οδούς Ερυθρού Σταυρού και Ελευθερίου Βενιζέλου, για να κατασκευάσει το μεγάλο πάρκο στο κέντρο της πόλης. Ο άλλος θα υπογειοποιήσει την οδό Ίωνος Δραγούμη και θα πεζοδρομήσει την οδό Δοϊράνης, για να ενοποιήσει την αγορά Αγίου Νικολάου, με την πλατεία Ελευθερίας, τους πεζόδρομους και την πλατεία Καπνεργάτη!
  • Εγώ, καρντάσια, έχω να καταθέσω πιο εντυπωσιακή πρόταση, η οποία θα λύσει οριστικά το πρόβλημα της σύνδεσης της Καβάλας με τη Θάσο. Θα κατασκευάσω υποθαλάσσια σήραγγα με δρόμο διπλής κατεύθυνσης, από την Καβάλα μέχρι τον Πρίνο, ώστε οι ντόπιοι και οι επισκέπτες να βρίσκονται σε μισή ώρα, μπορεί και λιγότερο, στη Θάσο και αντιστρόφως! Άντε να δω μετά, πόσοι θα προτιμούν να ταξιδεύουν με τα αμφίπλωρα πλοία από την Κεραμωτή προς τη Θάσο.
  • «Και που θα βρεις τα χρήματα μεγάλε (παραμυθατζή);», θα ρωτήσει κάποιο καρντάσι. Η απάντηση είναι απλή. Από εκεί που θα τα βρούνε αυτοί που δήλωσαν, ως υποψήφιοι δήμαρχοι, ότι θα υπογειοποιήσουν το κέντρο της Καβάλας! Από το Πράσινο Ταμείο.
  • Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι πιο μάγκες οι γείτονες τούρκοι, που κατασκεύασαν υποθαλάσσιο αυτοκινητόδρομο, για να συνδέσουν το ευρωπαϊκό με το ασιατικό τμήμα της Κωνσταντινούπολης;
  • Όπως ανέφερε, πολύ σωστά, η αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας, Ευαγγελία Δρακονάκη, σήμερα μπορούν να γίνουν τα πάντα από τεχνικής απόψεως. Αρκεί να υπάρχουν τα «μαρούλια», τα «μπιμπικίνια».
  • Πείτε μου, δεν είναι οραματικό το έργο της υποθαλάσσιας σύνδεσης Καβάλας-Θάσου; Θα με ψηφίσουν και οι Θάσιοι γι’ αυτό!
  • Υπάρχει, βεβαίως, ένα ζήτημα με τις εξέδρες πετρελαίου και τις γεωτρήσεις που κάνει η Energean Oil and Gas στα «πηγάδια» του κόλπου της Καβάλας. Αφήστε που μπορεί σκάβοντας για τον αυτοκινητόδρομο, να «πέσουμε» πάνω σε νέα «φλέβα μαύρου χρυσού», όπως οι κατασκευαστές του T.A.P. ανακαλύπτουν αρχαία στη διαδρομή του αγωγού.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ