• Η περίπτωση του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας οδού και των κάθετων οδικών αξόνων, είναι χαρακτηριστική της προχειρότητας με την οποία αντιμετωπίζει η κυβέρνηση το ζήτημα της προσέλκυσης επενδύσεων στη χώρα.
  • Από τη μία πλευρά, επειδή ο αριθμός των μετωπικών σταθμών διοδίων είναι μικρός, για να εξυπηρετήσει τον στόχο του υποψήφιου επενδυτή να έχει αυξημένα έσοδα από τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου, οι κυβερνώντες προωθούν την κατασκευή καινούργιων σταθμών.
  • Από την άλλη πλευρά, είναι πρόθυμοι να παραδώσουν μία έτοιμη υποδομή, που κατασκευάστηκε με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, στη διαχείριση ενός ιδιώτη. Η κατασκευή της Εγνατίας οδού είχε μεγάλη εθνική και τοπική σημασία. Έγινε, πρωτίστως, για να αντικαταστήσει το παλιό εθνικό οδικό δίκτυο με τα σημεία «καρμανιόλα» και για να προσφέρει στους πολίτες ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση στους προορισμούς τους. Όσοι και όσες, για παράδειγμα, ταξίδευαν συχνά από την Καβάλα προς τη Θεσσαλονίκη και το αντίστροφο, χρησιμοποιώντας την παλιά εθνική οδό (μέσω Ρεντίνας) διαπίστωσαν την μεγάλη διαφορά όταν κατασκευάστηκε η Εγνατία οδός.
  • Επίσης, η Εγνατία οδός ένωσε τον Έβρο με την Ήπειρο και την Ανατολή με τη Δύση εξυπηρετώντας και τις διεθνείς μεταφορές. Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος, όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.», συνεισφέρει δέκα εκατομμύρια ευρώ ετησίως, από τα έσοδα δύο μόνο σταθμών διοδίων, για την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους της Ελλάδας. Άραγε, ο ιδιώτης που θα αγοράσει τον αυτοκινητόδρομο, θα προσφέρει το ποσό αυτό στο ελληνικό δημόσιο, για την εξυπηρέτηση του εθνικού χρέους;
  • Θα δεχόμασταν ως επένδυση, να έρθει κάποιος ιδιώτης και να κατασκευάσει στην Ελλάδα ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, ορίζοντας και το αντίτιμο των διοδίων, που θα αναβάθμιζε το οδικό δίκτυο της χώρας. Όμως, η πώληση της Εγνατίας οδού, κατά την άποψη μας, δεν είναι επένδυση, αλλά… νταβατζηλίκι!
  • Αρκετοί δήμαρχοι, μεταξύ αυτών και ο δήμαρχος Νέστου, Βαγγέλης Τσομπανόπουλος, θεωρούν ότι αντιμετωπίζουν το πρόβλημα των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, δαπανώντας κάποιο χρηματικό ποσό από το ταμείο του Δήμου, για αποπαρασιτώσεις, στειρώσεις, σίτιση και ηλεκτρονική σήμανση των ζώων. Αυτές είναι υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία, όπως και η λειτουργία οργανωμένου και σταθερού κυνοκομείου, το οποίο δεν υπάρχει στον Δήμο Νέστου. Υπάρχει ένας χώρος φύλαξης (καταφύγιο) απέναντι από το δημοτικό γήπεδο Χρυσούπολης, αναφέρει ο δήμαρχος, που θα μεταφερθεί πίσω από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.). Είναι άλλο πράγμα το «καταφύγιο» και άλλο πράγμα το κυνοκομείο.
  • Παρά τα χρήματα που δαπανά ο Δήμος Νέστου, ο αριθμός των αδέσποτων ζώων δεν μειώνεται, ενώ συνεχίζεται το αποτρόπαιο έγκλημα της θανάτωσης ζώων! Καλούμε, λοιπόν, τον δήμαρχο να γίνει μπροστάρης στην εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση των πολιτών στις στειρώσεις, για την ηλεκτρονική σήμανση, τη μη εγκατάλειψη ζώων συντροφιάς και, το κυριότερο, την υιοθεσία αδέσποτων ζώων. Και για να δώσει το «καλό παράδειγμα» στους δημότες, να υιοθετήσει ένα αδέσποτο ζώο, από αυτά που στειρώνουν οι κτηνίατροι στο «καταφύγιο» του Δήμου Νέστου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ