-Απορώ, καρντάσια, τι έκαναν οι διοικήσεις που διαδέχτηκαν τον Χρήστο Ηλιάδη στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, μετά από το 2018 έως και σήμερα. Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού άφησε μία σημαντική «προίκα» στην επόμενη διοίκηση, με πρόεδρο τον Γιώργο Φιλόσογλου και διευθύνουσα σύμβουλο την Αννούλα Θυσιάδου.

-Μέσα σε έξι χρόνια, καρντάσια, ματαιώθηκε η επένδυση στις παλιές αποθήκες του λιμανιού «απόστολος Παύλος» (Kavala Port Center), υπήρξε «αστοχία» στο έργο ανάπλασης του τμήματος του παραλιακού μετώπου μεταξύ των οδών Εθνικής Αντίστασης και Αβέρωφ, «χάθηκε» ο τεχνικός φάκελος του υδατοδρόμιου και «ξεχάστηκαν» σε κάποιο συρτάρι γραφείου τα τεύχη δημοπράτησης του έργου στην ιχθυόσκαλα (επέκταση κρηπιδώματος και προσήνεμου μόλου). Κι αυτά, είναι μερικά ενδεικτικά παραδείγματα της διαχείρισης της «προίκας» που άφησε ο Χρ. Ηλιάδης.

-Τι έγινε τα τελευταία έξι χρόνια στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας; Αυξήθηκαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι «απόστολος Παύλος» και… αυξήθηκαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Τελεία, παράγραφος.

-Ακόμα και η υπο-παραχώρηση δραστηριότητας στο λιμάνι «Φίλιππος Β» έχει «παγώσει». Την υπόθεση χειρίστηκε αποκλειστικά ο (μοναδικός) μέτοχος του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, το ΤΑΙΠΕΔ, γιατί η διοίκηση του Οργανισμού δεν θα έβγαζε άκρη!

-Προσπαθώ να θυμηθώ κάτι που να υλοποιήθηκε, είτε από την περίοδο της διοίκησης του Χρ. Ηλιάδη, είτε να έγινε μετά το 2018. Στο λιμάνι «απόστολος Παύλος», δεν τοποθετήθηκε καμία καινούργια πλωτή προβλήτα. Θυμήθηκα την ανάπλαση στον προσήνεμο μόλο! Ήταν πρόταση στο πλαίσιο της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Σ.Β.Α.Α.), σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας, προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ. Έγινε με αρκετή καθυστέρηση.

-Η επέκταση και διαπλάτυνση του υπήνεμου (μικρού) μόλου αγνοείται! Επίσης, θυμήθηκα ότι εγκρίθηκε η συμμετοχή του Ο.Λ.Κ. στην δράση coldironing, δηλαδή της ηλεκτροδότησης των πλοίων που ελλιμενίζονται στο λιμάνι. Το λιμάνι «Φίλιππος Β» δεν συνδέθηκε με τον σιδηρόδρομο. Το πορθμείο Κεραμωτής ασφυκτιά, από την επιβατική κίνηση προς την Θάσο, κάθε καλοκαίρι. Ενώ το λιμάνι της Νέας Περάμου (Ελευθερών) έγινε ένα ήσυχο αλιευτικό καταφύγιο! Τα οικονομικά του Οργανισμού είναι ένα άλλο κεφάλαιο, το οποίο ενδιαφέρει περισσότερο τον μέτοχο ΤΑΙΠΕΔ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ