-Οποιαδήποτε παρέμβαση θα βελτιώσει την λιμενική υποδομή στην Κεραμωτή, είναι ευπρόσδεκτη.  Το ερχόμενο καλοκαίρι, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, Άγγελος Βλάχος, οι ταξιδιώτες προς την Θάσο θα δούνε την αλλαγή στο κρηπίδωμα και γενικότερα στο λιμάνι. Ο Άγ. Βλάχος συναντήθηκε με τον περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Χριστόδουλο Τοψίδη και συζήτησαν το αίτημα, καταρχάς, για την (οικονομική) στήριξη που θα παρέχει η Περιφέρεια.

-Κατά την άποψη μου, καρντάσια, η Κεραμωτή θα «ανασάνει», μόνο εάν το πορθμείο μεταφερθεί έξω από την κατοικημένη περιοχή. Επομένως, η περιφερειακή Αρχή πρέπει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην κατασκευή του καινούργιου προβλήτα εκτός του οικισμού. Διότι, ακόμα κι αν γίνουν οι εργασίες που ζήτησε ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Κ., η Κεραμωτή θα δεχτεί μεγάλο φόρτο οχημάτων και τουριστών το καλοκαίρι του 2025. Τα χιλιάδες οχήματα και οι δεκάδες χιλιάδες τουρίστες, δεν πρέπει να διέρχονται μέσα από το χωριό. Ζητώ από τον Χρ. Τοψίδη, να τελειώσει η μελέτη του καινούργιου προβλήτα έως το καλοκαίρι, ή έστω έως το τέλος του 2025. Εν τω μεταξύ, να παρέμβει στις ναυτιλιακές εταιρείες και να ζητήσει να γίνεται η διακίνηση των βαρέων οχημάτων (φορτηγών) από το λιμάνι «Φίλιππος Β». Μετά από την επέκταση του κρηπιδώματος, υπάρχει ο χώρος για να προσεγγίζουν τα φέρι μπόουτ.

-Ακόμα, θεωρώ ότι η διαχείριση των λιμενικών εγκαταστάσεων στην Κεραμωτή, της σημερινής προβλήτας, της καινούργιας που θα κατασκευαστεί και της χερσαίας ζώνης, πρέπει να δοθεί στον Δήμο Νέστου. Και συγκεκριμένα, στο Δημοτικό Λιμενικό Γραφείο που θα ιδρύσει. Δεν υπάρχει λόγος, ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας, το ΤΑΙΠΕΔ και το Υπερταμείο, το οποίο θα απορροφήσει το ΤΑΙΠΕΔ, που είναι ο μοναδικός μέτοχος του Ο.Λ.Κ., να διαχειρίζονται ένα πορθμείο.

-Το ίδιο προτείνω να γίνει και με το λιμάνι της Νέας Περάμου, ή λιμάνι Ελευθερών, το οποίο πρέπει να αναλάβει ο Δήμος Παγγαίου. Γιατί ο Άγ. Βλάχος δεν είπε ποιος είναι ο «σοβαρός σχεδιασμός που τρέχει» για το λιμάνι της Νέας Περάμου; Είπε ότι, ο σχεδιασμός αυτός πρέπει να εγκριθεί από τον μέτοχο (ΤΑΙΠΕΔ) και να γίνει σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία. Θα θυμίσω στον Άγ. Βλάχο, ότι η τοπική κοινωνία ματαίωσε τον φιλόδοξο σχεδιασμό να γίνει ναυτική βάση του ΝΑΤΟ, το λιμάνι της Νέας Περάμου. Δηλαδή, η Σούδα της βόρειας Ελλάδας. Τελικά, ο σχεδιασμός αυτός έγινε πράξη στην Αλεξανδρούπολη! Φοβάμαι, καρντάσια, ότι η τοπική κοινωνία, θα μάθει τελευταία τον νέο σχεδιασμό για το λιμάνι.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ