-Σε συνέντευξη που έδωσε, πρόσφατα, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, αναφέρθηκε στην επίσκεψη στελεχών της εταιρείας που κατασκευάζει τα πυροσβεστικά ελικόπτερα Erickson, για να δούνε το αεροδρόμιο στον Αμυγδαλεώνα. «Είναι μία σπουδαία επενδυτική κίνηση, που θα τονώσει την οικονομική δραστηριότητα στην περιοχή και θα επιβεβαιώσει, για μία ακόμα φορά, το μεγάλο στρατηγικό ενδιαφέρον των Αμερικανών για επενδύσεις στην βόρεια Ελλάδα», είπε.

-Επίσης, επιβεβαιώνεται, Νίκο καρντάσι, ότι η κυβέρνηση στην Ελλάδα λειτουργεί ως «μεσίτρια», για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα των Αμερικανών στην περιοχή. Στον κόλπο της Αλεξανδρούπολης θα γίνουν οι πλωτές μονάδες φυσικού αερίου, για να εφοδιάζεται η Ευρώπη με το υγροποιημένο φυσικό αέριο που θα έρχεται, με ελληνικά πλοία, από τις Η.Π.Α.

-Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, επίσης, θα χρησιμοποιείται ως «διαμετακομιστικός κόμβος» των αμερικανικών στρατιωτικών δυνάμεων προς την εμπόλεμη περιοχή της Ουκρανίας και για τον έλεγχο του τομέα του Καυκάσου.

-Στην κοινοπραξία που (υπο)παραχωρήθηκε η εκμετάλλευση της καινούργιας προβλήτας του λιμανιού «Φίλιππος Β» της Καβάλας, συμμετέχει εταιρεία αμερικανικών συμφερόντων. Και στον Αμυγδαλεώνα, στο αεροδρόμιο, θα εγκατασταθεί εταιρεία που εδρεύει στο Όρεγκον των Η.Π.Α.

-Θα διαφωνήσω με την δήλωση του Ν. Παναγιωτόπουλου, επίσης, ότι: «Η Καβάλα και το λιμάνι της λειτουργεί όχι ανταγωνιστικά, αλλά συμπληρωματικά ως προς αυτό της Αλεξανδρούπολης». Έτσι σκέφτονται, καρντάσια, οι Αμερικανοί και όχι ένας αξιωματούχος της ελληνικής κυβέρνησης και, μάλιστα, βουλευτής Καβάλας.

-Η Καβάλα και το λιμάνι της, δεν είναι «συμπλήρωμα» κανενός. Η ανάπτυξη της πόλης και των λιμανιών της, πρέπει να είναι «ξεχωριστό κεφάλαιο». Κάποτε, ένας άλλος υπουργός και βουλευτής Καβάλας είπε για το λιμάνι «Φίλιππος Β», ότι θα γίνει «μικρό και ευέλικτο». Γιατί, επομένως, ζητάμε να συνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ένα «μικρό και ευέλικτο» λιμάνι;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ