Για 3η συνεχή χρονιά, το Επιμελητήριο Καβάλας ανέθεσε σε εξωτερικό συνεργάτη, τη διενέργεια μιας έρευνας με αντικείμενο το τοπικό τουριστικό προϊόν. Αυτή τη φορά, η έρευνα αφορούσε στην ικανοποίηση των Ελλήνων επισκεπτών της Καβάλας και της Θάσου. Σύμφωνα με την έρευνα, που έγινε σε δείγμα 1.088 ατόμων απ’ όλη, σχεδόν, την Ελλάδα, το 30%, περίπου, των ερωτηθέντων απάντησε ότι έχει επισκεφτεί την Καβάλα, ή τη Θάσο, ή και τους δύο αυτούς προορισμούς, τουλάχιστον μία φορά, ενώ το 60% ότι δεν έτυχε να τους επισκεφτεί. Οι καλύτεροι επισκέπτες, με ποσοστό 59%, είναι οι Θεσσαλονικείς, κάτι που έκανε τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας, Άγγελο Τσατσούλη, να πει, ότι πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην τουριστική προβολή προς την κοντινή αγορά της Θεσσαλονίκης και αργότερα, να γίνει περισσότερη διαφήμιση και στην Αθήνα, αφού το ποσοστό επισκεψιμότητας από την πρωτεύουσα της χώρας είναι μικρό προς το παρόν (σ.σ. μόλις ένας στους δέκα κατοίκους του λεκανοπεδίου Αττικής επισκέφτηκε την Καβάλα και τη Θάσο).
Από κει και πέρα, το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι ήρθαν στην Καβάλα και στη Θάσο για τουρισμό, το 98% έμεινε ιδιαίτερα ικανοποιημένο από τη διαμονή, το 96% δήλωσε ότι θα ερχόταν ξανά και το 99% ότι θα συνιστούσε την περιοχή σε φίλους και συγγενείς για διακοπές. Το 44% των επισκεπτών διέμειναν σε ξενοδοχείο, το 98% δήλωσε ικανοποιημένο από τα καταλύματα, ενώ ο μέσος όρος διαμονής ήταν επτά ημέρες. Στο χρονικό αυτό διάστημα, οι Έλληνες δαπάνησαν, κατά μέσο όρο, 38 ευρώ ημερησίως, έναντι 64 ευρώ των αλλοδαπών επισκεπτών.
Οι ερωτηθέντες, επίσης, βαθμολόγησαν θετικά (σ.σ. με άριστα το 5): το οδικό δίκτυο (4), το φυσικό περιβάλλον (4,6), την ευγένεια των κατοίκων (4,3), τη νυχτερινή ζωή (3,9) και τις τιμές στα εστιατόρια, στις καφετέριες, στα εμπορικά καταστήματα κ.λπ. (3,7).
Η έρευνα κατέδειξε, ακόμα, ότι χρειάζεται να γίνει ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια στις υποδομές και στην προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, αφού το 68% των ερωτηθέντων απάντησε ότι δεν έχει επισκεφτεί την Καβάλα και τη Θάσο για εναλλακτικό τουρισμό. Η έρευνα παρουσιάστηκε από τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Δημήτρη Βασιλειάδη και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Καβάλας. Τα συμπεράσματά της θα αποσταλούν στους εμπλεκόμενους φορείς και ειδικότερα στους Δήμους και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, αφού στόχος είναι, όπως ανέφερε ο Α. Τσατσούλης, να δοθεί το ερέθισμα ώστε να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις. Να σημειώσουμε, τέλος, ότι την παρουσίαση της έρευνας παρακολούθησε και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., Μιχάλης Αμοιρίδης, μαζί με στέλεχος του τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ