-Ελπίζω, καρντάσια, μετά την παραχώρηση της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» σε ιδιώτες, να κατασκευαστούν στον αυτοκινητόδρομο που διατρέχει όλη την βόρεια Ελλάδα, από τον ποταμό Έβρο μέχρι την Ήπειρο, οι απαραίτητοι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) και, βεβαίως, το υπόλοιπο τμήμα της περιμετρικής οδού της Καβάλας.

-Ο Θίοντορ είπε ότι πρέπει να βρεθούνε 50 εκατομμύρια ευρώ για το έργο. Βρέθηκαν πολλά περισσότερα χρήματα, για να γίνουν έργα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Αν πρέπει να γίνει ένα μεγάλο έργο στον Δήμο Καβάλας στην θητεία του Χριστόδουλου Τοψίδη στην διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, θέλουμε να είναι η ολοκλήρωση της περιμετρικής οδού. Θόδωρε Μαρκόπουλε βάλε τα δυνατά σου! Θα βρεθεί μία χρηματοδοτική ευκαιρία, είτε από εθνικούς πόρους, είτε από ευρωπαϊκούς. Υπάρχει και η Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, με την ιδιωτική, πλέον, «Εγνατία Οδό Α.Ε.».

-Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» κατασκεύασε μεγάλα οδικά έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μία περιμετρική οδός δεν είναι σοβαρό ζήτημα για την εταιρεία. Παρά το δύσκολο ανάγλυφο που έχει η Καβάλα.

-Βεβαίως θα γίνονται ασφαλτοστρώσεις, κυκλικοί κόμβοι και άλλες παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο, για να αυξηθεί η ασφάλεια, αλλά ο μεγάλος στόχος πρέπει να είναι το έργο της περιμετρικής οδού. Το αίτημα είναι πανκαβαλιώτικο και δίκαιο. Η Καβάλα δεν αξίζει μισή περιμετρική οδό.

-Βάλτε και τους βουλευτές να ζητήσουν χρήματα από την κεντρική διοίκηση, που δεν θα ενδιαφερθεί για το κυκλοφοριακό ζήτημα της Καβάλας, αν δεν δείξουν ενδιαφέρον οι τοπικοί άρχοντες. Να κάνουν οι βουλευτές επισκέψεις στους υπουργούς, επιστολές και ερωτήσεις στην Βουλή των Ελλήνων. Έτσι θα αναδειχτεί η σοβαρότητα και η αναγκαιότητα του έργου. Να κατέβει στην Αθήνα και ο Θίοντορ για το συγκεκριμένο θέμα. Να λειτουργήσουν όλοι οι ταγοί σαν να είναι η «τελευταία ευκαιρία», για να γίνει η περιμετρική οδός στην Καβάλα.

-Εάν δεν καταφέρουν κάτι έως το τέλος της θητείας τους, να μη βάλουν υποψηφιότητα ξανά. Εγώ δεν θα τους ψηφίσω και ξεκαθαρίζω την θέση μου εγκαίρως. Είναι η «τελευταία ευκαιρία» και γι’ αυτούς, να κλείσουν ένα μείζον ζήτημα που «σέρνεται», λόγω οικονομικών, τεχνικών και οικολογικών λόγων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ