• Ευχόμαστε η επιθυμία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, για την αναβάθμιση του Παραρτήματος Επαγγελματικού Λυκείου στη Θάσο σε αυτόνομη σχολική μονάδα, να γίνει σύντομα πράξη. Πριν αλλάξει η κυβέρνηση, ή με ανασχηματισμό η σύνθεση της. Βεβαίως, το Παράρτημα του ΕΠΑ.Λ. Χρυσούπολης στη Θάσο δεν λειτούργησε ακόμα. Ο δήμαρχος Θάσου, Κώστας Χατζηεμμανουήλ, δήλωσε ότι η κτιριακή εγκατάσταση στην Καλλιράχη είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες, ώστε να σταματήσει η καθημερινή μετακίνηση τους προς το σχολείο στη Χρυσούπολη.
  • Θεωρούμε πως η λειτουργία του Παραρτήματος ΕΠΑ.Λ. στη Θάσο, θα αυξήσει το ενδιαφέρον των ντόπιων μαθητών, να φοιτήσουν στον συγκεκριμένο τύπο σχολείου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Έτσι, θα προκύψει σύντομα η ανάγκη της αναβάθμισης του σε αυτόνομο σχολείο, με περισσότερους μαθητές, ειδικότητες και τμήματα. Γι’ αυτό και η δημοτική αρχή σχεδιάζει, από τώρα, την επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων και ειδικότερα την αναζήτηση χρηματοδότησης του έργου.
  • Η Θάσος πρέπει να διαθέτει, εκτός από Γενικό Λύκειο και Επαγγελματικό Λύκειο, το οποίο θα βοηθήσει και την τοπική οικονομία στο μέλλον. Οι ειδικότητες που θα λειτουργήσουν, επομένως, πρέπει να συνδέονται με την τοπική αγορά εργασίας και τις ανάγκες του νησιού, ώστε οι απόφοιτοι να βρούνε θέσεις εργασίας, ή να δημιουργήσουν ατομικές επιχειρήσεις.
  • Θα διαφωνήσουμε με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρο Μαρκόπουλο, ότι η αντίδραση των κατοίκων του Σταυρού Αμυγδαλεώνα ήταν το πρόσκομμα (εμπόδιο), για να «παγώσει» ο σχεδιασμός του αυτοκινητόδρομου Ε61 στο τελικό τμήμα του. Προφανώς, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» δεν περίμενε ότι θα υπάρξει αντίδραση, διότι πίστευε πως σε ένα τέτοιο (αναπτυξιακό) έργο, δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς. Η διοίκηση της εταιρείας, λοιπόν, αιφνιδιάστηκε, όταν διαπίστωσε πως η αντίσταση είναι σθεναρή. Τα στελέχη της, όμως, δεν τολμούν να προτείνουν στο «μεγάλο αφεντικό», που είναι το ΤΑΙΠΕΔ, μία εναλλακτική χάραξη στο επίμαχο τμήμα. Το ΤΑΙΠΕΔ, από την πλευρά του, ασχολείται με την αναζήτηση αγοραστή της εταιρείας, προκειμένου να «φορτώσει» στον ιδιώτη το πρόβλημα. Και η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου δεν αναλαμβάνει πρωτοβουλία, περιμένοντας την «Εγνατία Οδό Α.Ε.».
  • Η χάραξη που επέλεξε η εταιρεία είναι η λιγότερο δαπανηρή και όχι η τεχνικά αρτιότερη. Δεν χρειάζεται κάποιος να διαθέτει τεχνικές γνώσεις για το καταλάβει αυτό. Αρκεί να δει το υπόμνημα της περιοχής με την αποτύπωση του τμήματος του αυτοκινητόδρομου, που διασχίζει όλο το αισθητικό δάσος(!) μέχρι να «κουμπώσει» στον κόμβο Αγίου Σίλα της Εγνατίας οδού. Αντί, για παράδειγμα, να αξιοποιηθεί μία μεγάλη αντιπυρική ζώνη, προτιμήθηκε μία χάραξη πλησίον της κατοικημένης περιοχής!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ