• Το ίδιο πρόβλημα που υπάρχει στη θαλάσσια συγκοινωνία με τη γραμμή Καβάλας-Πρίνου, υπάρχει και στην αεροπορική σύνδεση του αεροδρομίου «Μέγας Αλέξανδρος» με την Αθήνα. Η εταιρεία Aegean, είπε ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Κώστας Αντωνιάδης, αποφάσισε να κάνει τρεις πτήσεις την εβδομάδα (Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή) και ευελπιστεί τον Ιούνιο να αυξηθούν στις πέντε!
  • Πείτε μου, καρντάσια, εσείς θα επιλέγατε να ταξιδέψετε από ένα αεροδρόμιο, που έχει μόνο τρεις πτήσεις την εβδομάδα στο εσωτερικό της χώρας; Το ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Νομού Καβάλας έχει δύο δρομολόγια ημερησίως στη γραμμή Καβάλα-Αθήνα! Ούτε την υπεραστική οδική συγκοινωνία, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος»!
  • Κι εδώ, καρντάσια, η Aegean λειτουργεί μονοπωλιακά και «κόβει-ράβει» τις πτήσεις όπως την βολεύουν. Οι επιβάτες που δεν βολεύονται από τις ημέρες και τις ώρες, μπορούν να πάνε στη Θεσσαλονίκη, για ταξιδέψουν από εκεί στην Αθήνα αεροπορικώς!
  • Εάν έχουμε ένα αεροδρόμιο που συνδέεται μόνο με την Αθήνα τρεις φορές την εβδομάδα, ποιος είναι ο λόγος της λειτουργίας του; Εάν δινόταν στη σχολή εκπαίδευσης πιλότων, την Egnatia Aviation, θα ήταν πιο χρήσιμο για τον τόπο. Όμως, η σχολή «παρακαλάει» να της παραχωρηθεί το παλιό αεροδρόμιο στον Αμυγδαλεώνα, για να μη φύγει από την Καβάλα!
  • Η επένδυση της Fraport εξαντλήθηκε στην ανακαίνιση του αεροδρομίου «Μέγας Αλέξανδρος», το οποίο εξυπηρετεί τις διεθνείς πτήσεις που μεταφέρουν τουρίστες στη Θάσο. Στην πράξη, η Θάσος έχει αεροδρόμιο στο ηπειρωτικό τμήμα του Νομού Καβάλας! Γι’ αυτό και δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση, από τις ναυτιλιακές εταιρείες, στην πορθμειακή γραμμή Κεραμωτής-Λιμένα.
  • Η Καβάλα, η Δράμα, η Ξάνθη και οι Σέρρες, μπορούν να εξυπηρετηθούν από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ