-Διαβάζοντας την (τεκμηριωμένη) τοποθέτηση του συλλόγου πολυτέκνων Καβάλας και περιχώρων, για το ζήτημα του πολιτικού γάμου των ομόφυλων και την υιοθεσία παιδιών από τα «ζευγάρια» αυτά νιώσαμε ανακούφιση, γιατί υπάρχουν πολίτες στην ηθικά παρακμασμένη Ελλάδα, που μπορούν να σκέφτονται ορθολογικά! Να στηρίζουν, ακόμα, τους θεσμούς, αρχές και αξίες. Η οικογένεια είναι θεσμός και μάλιστα θεμελιώδης για την ποιότητα της κοινωνίας. Η έννοια της οικογένειας, δεν καθορίζεται με νόμους και με πολιτικές αποφάσεις. Η οικογένεια υπάρχει από την αρχή της εμφάνισης του ανθρώπινου είδους στον πλανήτη γη. Δυστυχώς, σήμερα προσπαθούμε να υπερασπιστούμε το αυτονόητο. Και το αυτονόητο δεν είναι η ύπαρξη άλλου «μοντέλου» στην οικογένεια. Δεν πρόκειται για πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό μοντέλο, που μπορεί να εξελίσσεται και να αλλάζει, καθώς περνούν τα έτη, οι δεκαετίες, οι αιώνες, οι χιλιετίες και αλλάζουν οι εποχές. Η οικογένεια δεν αντιμετωπίζεται ως πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό φαινόμενο. Η οικογένεια, όπως προαναφέραμε, είναι θεσμός! Οι θεσμοί είναι σταθερά, αξιακά, επαναλαμβανόμενα μοτίβα μοτίβα συμπεριφοράς. Καθορίζουν την κοινωνική συμπεριφορά ενός συνόλου ατόμων, σε μία συγκεκριμένη κοινότητα. Ταυτίζονται με έναν κοινωνικό σκοπό, υπερβαίνοντας τα άτομα και τις προθέσεις τους, με το να καθορίζουν τους κανόνες που διέπουν την συμπεριφορά τους.
-Η ελληνική κυβέρνηση, λοιπόν, επιχειρεί να προσβάλλει έναν (κοινωνικό) θεσμό, με νομικά και νομοθετικά τερτίπια. Θα συμφωνήσουμε με τον σύλλογο πολυτέκνων Καβάλας, ότι πρόκειται για μία απολύτως πολιτική επιλογή. Παρεμπιπτόντως, το ίδιο συμβαίνει και στην εκπαίδευση, με την προσπάθεια της κυβέρνησης να προσβάλλει τον Συνταγματικά κατοχυρωμένο δημόσιο χαρακτήρα της ανώτατης εκπαίδευσης, με την νομοθετική διευθέτηση της ίδρυσης και λειτουργίας μη κρατικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Αντιλαμβάνεστε ότι βάλλονται θεσμοί, που είναι τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας.
-Διότι, μέσα από τους θεσμούς, η κοινωνία οργανώνεται και εξασφαλίζει την διάρκεια της μέσα στον χρόνο. Τα άτομα μαθαίνουν τις αξίες, τους κανόνες και τους ρόλους τους και με αυτό τον τρόπο, εξακολουθεί να υπάρχει κοινωνική ζωή. Ο ελληνισμός επιβίωσε για τρεις χιλιετίες χάρη στην στήριξη των θεσμών, που είναι η πατρίδα, η θρησκεία και η οικογένεια. Μερικοί συνδέουν τους θεσμούς αυτούς με την επαίσχυντη περίοδο της δικτατορίας στην χώρα, στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Η σύνδεση αυτή γίνεται με στόχο την ενοχοποίηση των Ελλήνων και των Ελληνίδων, που στηρίζουν τους θεμελιώδεις θεσμούς της ελληνικής κοινωνίας. Χωρίς ανθεκτικά θεμέλια, το οικοδόμημα θα καταρρεύσει. Χωρίς δυνατό ριζικό σύστημα, το δέντρο θα πέσει. Οι πολύτεκνοι Καβάλας (και περιχώρων) αναφέρονται στις έννοες της πολιτιστικής κληρονομιάς, της πολιτιστικής και πολιτισμικής ταυτότητας. Οι δήθεν προοδευτικοί επικαλούνται τα παραδείγματα άλλων χωρών, στις οποίες έγιναν και γίνονται κοινωνικές αλλαγές.
-Επειδή η Ελλάδα ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαρνηθεί την πολιτιστική κληρονομιά, την πολιτιστική και πολιτισμική ταυτότητα της. Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μία πολιτική και οικονομική κοινότητα, μέσα στην οποία κάθε κράτος μέλος διατηρεί την κληρονομιά και την ταυτότητα του. Οι Έλληνες δεν είναι Βέλγοι, Ολλανδοί, Γερμανοί κ.λπ. Ούτε οι Γάλλοι είναι Ιταλοί, Ισπανοί, Πορτογάλοι. Κάθε λαός είναι ξεχωριστός και «κουβαλάει» την δική του ιστορία. Εάν στο Βέλγιο και την Ολλανδία έχουν διαφορετική αντίληψη για τον θεσμό της οικογένειας, δεν είναι υποχρεωμένοι οι Έλληνες να υιοθετήσουν την αντίληψη των Βέλγων και των Ολλανδών. Η ελληνική κοινωνία θα έχει μέλλον, εάν παραμείνει αταλάντευτη στους θεσμούς που την κράτησαν όρθια επί τρεις χιλιάδες έτη. Οι πολιτικοί οφείλουν να διαφυλάξουν και να ενισχύσουν τους θεσμούς αυτούς.
Υ.Γ. Φτάσαμε στο σημείο, όποιος υπερασπίζεται τους θεσμούς της πατρίδας, της θρησκείας και της οικογένειας, να λοιδωρείται και να εκφοβίζεται λεκτικά με συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς, από απάτριδες, άθρησκους και ομοφυλόφιλους!