-Είναι λογικός ο προβληματισμός που κατέθεσε ο Τάκης Κουνατίδης, παλιός συνδικαλιστής και αυτοκινητιστής, σχετικά με την ασφαλή πρόσβαση των οχημάτων προς το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, στο οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη το επιχειρηματικό σχέδιο της Egnatia Aviation. Ακριβώς μπροστά στην κεντρική είσοδο των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου υπάρχει μία διασταύρωση με υψηλή κίνηση οχημάτων χειμώνα και καλοκαίρι. Το καλοκαίρι η κίνηση εκτινάσσεται με τα οχήματα των επισκεπτών από την Βουλγαρία και την Δράμα, που κατακλύζουν το παραλιακό μέτωπο της Καβάλας και του Δήμου Παγγαίου.
-Στην διασταύρωση αυτή, όπως ανέφερε, συνέβησαν αρκετά τροχαία ατυχήματα με υλικές ζημιές, αλλά και θανατηφόρα δυστυχήματα. Μετά την πλήρη λειτουργία του αεροδρομίου, ο κυκλοφοριακός φόρτος στην διασταύρωση θα αυξηθεί, άρα θα πολλαπλασιαστεί ο κίνδυνος πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. Επομένως, πρέπει να ληφθούν προληπτικά μέτρα από την αρμόδια τοπική Αρχή, που είναι, αν δεν κάνουμε λάθος, η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, ως υπεύθυνη για το επαρχιακό οδικό δίκτυο. Ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής πρότεινε να τοποθετηθούν φωτεινοί σηματοδότες, γιατί τον μεγαλύτερο κίνδυνο θα διατρέχουν τα οχήματα που θέλουν να εισέλθουν στο αεροδρόμιο, ή να εξέλθουν από αυτό. Να σημειώσουμε πως, η διασταύρωση βρίσκεται μετά την έξοδο από τον οικισμό του Αμυγδαλεώνα, με κατεύθυνση προς την Δράμα και πριν από την είσοδο στον οικισμό, με κατεύθυνση προς την Καβάλα. Δηλαδή, τα οχήματα που εξέρχονται από τον Αμυγδαλεώνα ετοιμάζονται να αναπτύξουν ταχύτητα, ενώ εκείνα που πλησιάζουν στον οικισμό έχουν υψηλή ταχύτητα.
-Σημειωτέον ότι, εντός του οικισμού του Αμυγδαλεώνα υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες στο ύψος της παλιάς Κοινότητας (νυν Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών). Οι σηματοδότες αυτοί δημιουργούν «ουρές» οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, που έχουν δεκάδες μέτρα μήκος. Η λειτουργία καινούργιων φωτεινών σηματοδοτών σε απόσταση πεντακοσίων, ίσως και λιγότερων, μέτρων, μεταξύ τους, ίσως οξύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα εντός του οικισμού. Αντίθετα, η κατασκευή ενός κυκλικού κόμβου στην θέση της διασταύρωσης, δεν θα διακόψει την κίνηση των οχημάτων και θα «αναγκάσει» τους οδηγούς να έχουν ελαττωμένη ταχύτητα και αυξημένη προσοχή όταν διέρχονται από το ύψος του αεροδρομίου. Η κατασκευή του κυκλικού κόμβου μπορεί να γίνει σύντομα και με χαμηλή δαπάνη. Μπορεί, επίσης, να εφαρμοστεί πιλοτικά με μία «πρόχειρη» κατασκευή, όπως αυτή με τα παλιά ελαστικά που χρησιμοποιήθηκε στην Νεάπολη της Καβάλας. Την καταλληλότερη λύση θα επιλέξουν οι ειδικοί.
-Είναι ευκαιρία, πιστεύουμε, να επισπευστεί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε61, ώστε ο μεγάλος κυκλοφοριακός φόρτος να φύγει από την σημερινή εθνική οδό Καβάλας-Δράμας. Αν σταματήσουν να διέρχονται τα οχήματα από την Βουλγαρία και την Δράμα, η πρόσβαση στο αεροδρόμιο Αμυγδαλεώνα θα γίνει πιο ασφαλής. Προέχει, ωστόσο, να ληφθεί ένα μέτρο, πριν αρχίσει η ερχόμενη τουριστική περίοδος.