-Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας πιέζει το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, να μεταφέρει σε άλλο χώρο την αφετηρία και τον τερματισμό των αστικών λεωφορείων, από τον χώρο που βρίσκονται σήμερα έξω από τον σταθμό επιβατών του λιμανιού. Με το πρόσχημα, ότι ο Οργανισμός Λιμένα θέλει να τοποθετήσει περισσότερους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα εκεί που σταθμεύουν τα λεωφορεία.

-Αναρωτιέμαι πόσοι επιβάτες πηγαίνουν μέχρι το λιμάνι, καθημερινά, για να επιβιβαστούν στο αστικό λεωφορείο, ή πόσοι επιβάτες αποβιβάζονται στον τερματισμό των δρομολογίων. Δεν νομίζω ο αριθμός τους να είναι μεγάλος. Επομένως, το λιμάνι χρησιμοποιείται μόνο σαν «πιάτσα» για τα λεωφορεία. «Εάν φύγει από το λιμάνι η «πιάτσα» των λεωφορείων, γιατί να μη φύγει και η πιάτσα των ΤΑΞΙ;», θα ρωτήσετε εύλογα.

-Το λιμάνι πρέπει να συνδέεται με την αστική συγκοινωνία, αλλά δεν είναι απαραίτητο να σταθμεύουν μέσα σε αυτό (στην χερσαία ζώνη του) τα λεωφορεία. Μπορεί να δημιουργηθεί μία στάση κοντά στον επιβατικό σταθμό του λιμανιού.

-Είναι ευκαιρία, ωστόσο, να ζητήσει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών από την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα, να δημιουργηθεί η αφετηρία για ένα δρομολόγιο από το λιμάνι προς την παλιά πόλη και επιστροφή, που θα εκτελεί σε καθημερινή βάση ηλεκτρικό λεωφορείο. Η αφετηρία θα βρίσκεται εκεί που θα τοποθετηθούν οι σταθμοί φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έτσι, θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της παλιάς πόλης, αλλά και οι επισκέπτες, που θα αφήνουν το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του τελωνείου και θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό λεωφορείο για να ανέβουν και μετά να κατέβουν από την παλιά πόλη. Κάτι τέτοιο, θα μειώσει τα αυτοκίνητα που εισέρχονται και σταθμεύουν στην παλιά πόλη.

-Επίσης, το κόστος της αγοράς του ηλεκτρικού λεωφορείου μπορούν να το μοιραστούν το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών και ο Δήμος Καβάλας, αφού θα σταματήσει τα δρομολόγια το τραινάκι του Δήμου.

-Όσον αφορά την αφετηρία των αστικών λεωφορείων, κατά την άποψη μας είναι καλύτερο να μεταφερθεί εκτός του κέντρου της πόλης, ίσως σε κάποιο οικόπεδο στο Περιγιάλι, το οποίο θα διαμορφωθεί κατάλληλα. Εκεί θα παραμένουν προστατευμένα τα λεωφορεία και μετά την λήξη της βάρδιας. Αντί να σταθμεύουν διασκορπισμένα στην πόλη. Τι λέτε, για τα παραπάνω, αγαπητά μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Αστικού ΚΤΕΛ;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ