Σε μία ακόμα συνέντευξη Τύπου, το μεσημέρι της Τρίτης 18 Οκτωβρίου 2016, ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής του συνδυασμού «Ο Τόπος της Ζωής μας», Μάκης Παπαδόπουλος, μίλησε με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τη νυν και τον πρώην δήμαρχο Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα και Κωστή Σιμιτσή αντίστοιχα, με αφορμή την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε61, που θα συνδέσει την Καβάλα, με τη Δράμα, τις Σέρρες και την ευρωπαϊκή ενδοχώρα. «Δεν υπάρχει αμφισβήτηση, ότι η σύνδεση αυτή θα έχει πολλά οφέλη για την Καβάλα και το εμπορικό λιμάνι της. Η παράταξη μας, από την πρώτη στιγμή, δήλωσε ότι το έργο αυτό πρέπει να γίνει. Το δηλώσαμε τον Μάρτιο του 2015, στο πλαίσιο της συζήτησης για το επιχειρησιακό σχέδιο του Δήμου Καβάλας. Ήμασταν η μόνη παράταξη που τόνισε την αναγκαιότητα να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος Ε61», είπε και πρόσθεσε: «Όμως, εξαιτίας της ατολμίας της δημάρχου και του πρώην δημάρχου, Κωστή Σμιτσή, να πάρουν την απόφαση για να προχωρήσει το αναπτυξιακό αυτό έργο, υπάρχει ο κίνδυνος να μην προλάβουμε την προθεσμία για την χρηματοδότηση. Η κυρία Τσανάκα «λάκισε» στην προηγούμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, λέγοντας ότι δεν γνώριζε τίποτα για τη χάραξη. Ο κύριος Σιμιτσής ήταν οκτώ χρόνια δήμαρχος και πρόεδρος της Π.Ε.Δ. (σ.σ. Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης), αλλά κι αυτός είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα. Η πρόταση που έκανε, μάλιστα, στο δημοτικό συμβούλιο, για την όδευση του Ε61, χαρακτηρίστηκε από τον πρόεδρο του Τ.Ε.Ε. Ανατολικής Μακεδονίας «απατηλό όνειρο». Η κυρία Τσανάκα και ο κύριος Σιμιτσής, είναι δήμαρχοι του «γλυκού νερού» και για τα πανηγύρια».
Σχετικά με την αντίδραση των κατοίκων του Σταυρού Αμυγδαλεώνα, για τη χάραξη του τμήματος του αυτοκινητόδρομου από τον οικισμό μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο της Εγνατίας οδού στον Άγιο Σίλα, που θα περάσει μέσα από το αισθητικό δάσος, σχολίασε: «Το θέμα αυτό έπρεπε να είχε λυθεί. Δικαίως διαμαρτύρονται οι κάτοικοι, διότι «πληρώνουν» τις συνέπειες της ατολμίας της κυρίας Τσανάκα και του κυρίου Σιμιτσή. Το έργο πρέπει να γίνει, αλλά δεν θα καταστρέψουμε το δάσος».
Ειδικότερα, για τη χάραξη του συγκεκριμένου τμήματος, είπε το εξής: «Υπάρχει εναλλακτική πρόταση, από την «Εγνατία Οδό», αλλά αυτή πρέπει να τροποποιηθεί, για να μείνουν ικανοποιημένοι και οι κάτοικοι. Η τροποποίηση πρέπει να γίνει με οποιοδήποτε κόστος για την εταιρεία. Η Περιφέρεια και ο Δήμος Καβάλας οφείλουν να διασφαλίσουν τη χρηματοδότηση του έργου. Να σταθούν στο ύψος της περίστασης και να δώσουν τη λύση».
Ο Μάκης Παπαδόπουλος μίλησε για δύο ακόμα ζητήματα. Για την καταβολή της αποζημίωσης του ενός εκατομμυρίου πεντακοσίων χιλιάδων ευρώ προς τη «Δημωφέλεια», για την απαλλοτρίωση της δημοτικής έκτασης των εβδομήντα πέντε στρεμμάτων με σκοπό την επέκταση του κρηπιδώματος στο λιμάνι «Φίλιππος Β», είπε ότι δεν ωφελείται η Καβάλα από την αντιπαράθεση μεταξύ της «Δημωφέλεια» και του Οργανισμού Λιμένα. Και κάλεσε την πρόεδρο της «Δημωφέλεια», Αναστασία Ιωσηφίδου, να λειτουργήσει με σύνεση και να μην εισπράξει την αποζημίωση, πριν εκδοθεί η απόφαση του Δικαστηρίου στο οποίο προσέφυγε ο Ο.Λ.Κ.
Τέλος, σχετικά με την εκμίσθωση του κυλικείου στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο «Αλεξάνδρα Δήμογλου», άσκησε κριτική προς τη δημοτική αρχή για τους όρους της διακήρυξης του διαγωνισμού, επειδή ήταν αποτρεπτικοί στην ενίσχυση του συναγωνισμού, στη συμμετοχή περισσότερων ενδιαφερόμενων και στην επίτευξη υψηλότερης τιμής ενοικίου.