Η υλοποίηση του σχεδίου marketing, που θα δώσει μακροπρόθεσμη προστιθέμενη αξία στην Καβάλα, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης (Τάκης) Αγγελίδης, θα καθυστερήσει. Η κοινωφελής επιχείρηση ανακοίνωσε την ματαίωση του διαγωνισμού, διότι δεν υποβλήθηκε προσφορά! Στο δελτίο Τύπου αναφέρονται τα εξής: «Η «Δημωφέλεια», ως αναθέτουσα Αρχή, με ειδικά αιτιολογημένη απόφασή της,μετά από γνώμη της αρμόδιας επιτροπής του διαγωνισμού, ματαιώνει τη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης «Σύστημα Marketing της πόλης της Καβάλας», εφόσον η διαδικασία απέβη άγονη, λόγω μη υποβολής προσφοράς. Η αναθέτουσα Αρχή διατηρεί, επίσης, το δικαίωμα, μετά από γνώμη της αρμόδιας επιτροπής του διαγωνισμού, να αποφασίσει, παράλληλα με την ματαίωση της διαδικασίας σύναψης και: την επανάληψη οποιασδήποτε φάσης της διαδικασίας σύναψης, με τροποποίηση, ή μη, των όρων της, ή την προσφυγή στη διαδικασία των άρθρων 29, ή 32, του ν.4412, εφόσον, στην τελευταία αυτή περίπτωση, πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις των άρθρων αυτών.
Αναφορικά με τις επιστολές που ατύπως διανεμήθηκαν στις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Καβάλας και στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, η «Δημωφέλεια» επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος της, για όσα συκοφαντικώς δυσφημιστικά αναφέρθηκαν και τονίζει την απορία της, για τον λόγο που οι εταιρίες προτίμησαν να απευθυνθούν δημόσια με βαρείς χαρακτηρισμούς, αντί να ασκήσουν το νόμιμο δικαίωμά τους, υποβάλλοντας αρμοδίως ένσταση κατά των όρων του διαγωνισμού».