-Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, Στράτος Μακρογιαννίδης, είπε πως η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου απέναντι από το παλιό δικαστικό μέγαρο, δημιουργεί μεγάλη δυσκολία στην κίνηση των λεωφορείων. Σε καμία περίπτωση, η δυσκολία δεν είναι μεγαλύτερη από άλλα σημεία μέσα στην πόλη. Για παράδειγμα, στην έξοδο από την οδό Θ. Κολοκοτρώνη προς την οδό Ελληνικής Δημοκρατίας, οι οδηγοί των λεωφορείων κάνουν καθημερινά «ταχυδακτυλουργικό κόλπο» για να παρακάμψουν την Καμάρα του παλιού υδραγωγείου. Πρέπει να είναι ο δυσκολότερος ελιγμός που κάνουν σε ένα δρομολόγιο.
-Αλίμονο, με την εμπειρία που έχουν αποκτήσει τόσα έτη, να μη μπορούν να κινηθούν γύρω από έναν κυκλικό κόμβο! Ακόμα και με ένα όχημα μήκους δώδεκα (12) μέτρων. Πως τα καταφέρνουν να περάσουν κάτω από την Καμάρα του παλιού υδραγωγείου, που είναι ένα στενό πέρασμα και θα δυσκολεύονται γύρω από έναν κυκλικό κόμβο, με το πλάτος οδοστρώματος κοντά στα τέσσερα μέτρα (3,75μ.); Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ είναι υπερβολικός, κατά την άποψη μας, αλλά και βιαστικός στο συμπέρασμα.
-Ο κυκλικός κόμβος έπρεπε να κατασκευαστεί στην συγκεκριμένη διασταύρωση μπροστά από το παλιό δικαστικό μέγαρο, αλλιώς έπρεπε να τοποθετηθούν φωτεινοί σηματοδότες. Το σίγουρο είναι, ότι η σημερινή ανεξέλεγκτη κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Ενώ, οι φωτεινοί σηματοδότες, δεν εξασφαλίζουν την συνεχή ροή των οχημάτων. Για να κατασκευαστεί ο κόμβος, χρειάζεται να γίνουν ορισμένες τεχνικές τροποποιήσεις στην περιοχή. Η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου απέναντι από το παλιό δικαστικό μέγαρο, είναι μία από αυτές τις τροποποιήσεις αυτές. Γιατί, τα οχήματα (και τα λεωφορεία) που έστριβαν από την οδό Κουντουριώτου προς την οδό Ομονοίας, στο μέλλον θα κινούνται μέσω του κυκλικού κόμβου. Και δεν θα σταματούν επί της οδού Κουντουριώτου, για να πάρουν την προτεραιότητα και να εισέλθουν στην οδό Ομονοίας. Με την στάση των οχημάτων επί της οδού Κουντουριώτου, καθυστερούσε η κυκλοφοριακή ροή. Και οποιαδήποτε καθυστέρηση προκαλεί συμφόρηση.
-Επομένως, να μην απορεί ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών πως κατασκευάστηκε το «έκτρωμα» (το πεζοδρόμιο απέναντι από το παλιό δικαστικό μέγαρο). Υποθέτουμε πως η μελέτη του έργου παρουσιάστηκε στους εμπλεκόμενους. Κι αν δεν παρουσιάστηκε, οι εμπλεκόμενοι όφειλαν να την ζητήσουν από τον ανάδοχο, ή από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, για να ενημερωθούν. Τότε, θα μπορούσαν να εκφράσουν τις ενστάσεις τους και να πάρουν τις εξηγήσεις από τον «εμπνευστή» των νέων ρυθμίσεων. Έχουμε την εντύπωση, ότι η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών δεν ενδιαφέρθηκε να πάρει την μελέτη εγκαίρως, κάτι που φαίνεται από την απορία του προέδρου, Στράτου Μακρογιαννίδη, για το πεζοδρόμιο. Αν συμβαίνει αυτό, δεν δικαιούται να «απορεί και να εξανίσταται» σήμερα κι ενώ το έργο άρχισε να υλοποιείται.
-Τώρα, το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι να προσαρμοστούν όλοι στα κυκλοφοριακά δεδομένα που θα φέρει το έργο. Για το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών σημαίνει ότι, αν δυσκολεύονται τα λεωφορεία 12 μέτρων να περάσουν από τον κυκλικό κόμβο και την λωρίδα προς την οδό Ομονοίας, η διοίκηση πρέπει να χρησιμοποιήσει μικρότερα σε μήκος λεωφορεία, τα οποία θα είναι πιο «ευέλικτα» στην κίνηση. Εάν υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση, κάτι που δεν συμβαίνει στην Καβάλα, να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Και σε τελική ανάλυση, μπορεί η διοίκηση του ΚΤΕΛ να ζητήσει να γίνει μία λωρίδα για την κίνηση των λεωφορείων στην οδό Ομονοίας, από το παλιό δικαστικό μέγαρο μέχρι την πλατεία Ομονοίας.
-Έτσι, θα σταματήσει η στάθμευση στην δεξιά πλευρά και τα λεωφορεία θα κινούνται ελεύθερα στο τμήμα αυτό του δρόμου που είναι το δυσκολότερο, γιατί δέχεται τις ροές οχημάτων από τις οδούς Κουντουριώτου και Γαλλικής Δημοκρατίας. Θεωρούμε, επίσης, ότι πρέπει να απαγορευτεί πλήρως η στάθμευση στο τμήμα της οδού Ομονοίας που προαναφέραμε.
Το κτελ εχει δικιο . Φτιαχνεις κυκλικους κομβους σε οριζοντιο επιπεδο και οχι κατηανηφορικο. Η διαμετρος του κομβου καθοριζει και το μεγεθος των οχηματων που επιτρεπεται να περνουν με ασφαλεια. Ποια ειναι η διαμετρος ποιο το μεγιστο μηκος και βαρος οχηματος που μπορει να τον χρησιμοποιησει τον κομβο. Τι θα γινει αν περασει νταλικα η ο γερανος που ριξε την γεφυρα στο καρναγιο; Πρινκαποιες μερες μια μικρη νταλικα για τελωνειο επειδη δεν μπορουσε να στριψει επιασε ομονοιας δραγουμη και εγινε ψιλοχαμος… θα χει πλακα με τους εκτελωνισμους και νταλικες με τρειλερ