-Την περασμένη εβδομάδα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, καθοδόν προς την Δράμα, έκανε μία «στάση» στην περιοχή που γίνονται οι εργασίες στο πρώτο τμήμα του διευρωπαϊκού οδικού άξονα Ε61 στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο τμήμα Κρηνίδες-Σταυρός στην Δημοτική Ενότητα Φιλίππων του Δήμου Καβάλας. Μαζί του ήταν και ο περιφερειάρχης (Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης), Χρήστος Μέτιος, ο οποίος δήλωσε ότι: «Η διοίκηση μας είχε πιστέψει στο έργο αυτό από την πρώτη στιγμή. Γι’ αυτό εξασφαλίσαμε πόρους εξήντα ένα εκατομμυρίων ευρώ, από το Ε.Σ.Π.Α. της Περιφέρειας, για την χρηματοδότησή του, κάνοντας όλες τις αναγκαίες ενέργειες και ενεργοποιήσαμε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες, ώστε σήμερα η υλοποίηση του να είναι πραγματικότητα. Η υλοποίηση του έργου, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας που είχαμε τα τελευταία χρόνια, με την κυβέρνηση, το Υπουργείο υποδομών και την «Εγνατία Οδό Α.Ε.».

-Αναφέραμε την παραπάνω δήλωση του περιφερειάρχη για να δείξουμε ότι, δυστυχώς, η περιφερειακή αυτοδιοίκηση είναι «εκτελεστικό όργανο» των αποφάσεων της κεντρικής διοίκησης. Η κατασκευή του διευρωπαϊκού οδικού άξονα Ε61, όπως και η διέλευση του αγωγού φυσικού αερίου Trans Adriatic Pipeline (T.A.P.), όπως και των πλωτών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (Υ.Φ.Α.) στην θαλάσσια περιοχή της Αλεξανδρούπολης, είναι καθαρά αποφάσεις της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Οι αποφάσεις αυτές εξυπηρετούν τις διεθνείς σχέσεις της Ελλάδας και στηρίζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους «συμμάχους» της χώρας. Γι’ αυτό βλέπετε το ενδιαφέρον του πρωθυπουργού για τα συγκεκριμένα έργα.

-Ο Κ. Μητσοτάκης πέρασε από την Καβάλα δύο φορές, ωστόσο δεν έκανε καμία ανακοίνωση έργου που έχει τοπικό χαρακτήρα. Περιμέναμε να ακούσουμε, για παράδειγμα, από τα χείλη του τέως πρωθυπουργού και εκ νέου διεκδικητή του αξιώματος στις εθνικές εκλογές, ότι μέσα στο 2023, θα αρχίσει η κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος της περιμετρικής οδού της Καβάλας. Δεν το ακούσαμε, γιατί το έργο αυτό, δεν αφορά τα συμφέροντα των εταίρων και των «συμμάχων» στην περιοχή, αλλά μόνο την ανάγκη των Καβαλιωτών και την βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Οι κάτοικοι της Καβάλας, όπως και άλλων περιοχών στην περιφέρεια, αντιμετωπίζονται, από τους κυβερνώντες και τους τοπικούς άρχοντες, ως υπήκοοι και όχι ως πολίτες.

-Η διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, που εξελέγη για να υπηρετεί τους πολίτες και να καλύπτει τις ανάγκες των κοινωνιών των πέντε Περιφερειακών Ενοτήτων (Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου), ενεργοποιήθηκε και συνεργάστηκε με την κυβέρνηση και το Υπουργείο υποδομών, για να εξασφαλίσει πόρους για την υλοποίηση του πρώτου τμήματος του άξονα Ε61 επί ελληνικού εδάφους. Αντίθετα, τον περασμένο Δεκέμβριο, υπηρεσιακοί παράγοντες της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» δήλωσαν ότι, η μελέτη για την περιμετρική οδό της Καβάλας καθυστερεί, γιατί διακόπηκε η χρηματοδότηση! Προφανώς, ο Χρ. Μέτιος ενδιαφέρεται να προχωρήσει τα έργα, που θα του εξασφαλίσουν την ανανέωση της πολιτικής στήριξης από την Νέα Δημοκρατία. Διότι, το «χρίσμα» του υποψήφιου περιφερειάρχη μετράει περισσότερο για εκείνον, από την ψήφο των κατοίκων της Καβάλας και της υπόλοιπης Περιφέρειας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ