-Δεν κατανοούμε την επιμονή μερικών με το ζήτημα της επιδότησης του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, προκειμένου να μειώσει την τιμή του εισιτηρίου και να πυκνώσει τα δρομολόγια της αστικής συγκοινωνίας. Υπέρ της γενναίας επιδότησης τάχθηκε και ο (ανεπίσημα) υποψήφιος δήμαρχος, Γιάννης Εριφυλλίδης, από τον Δήμο Καβάλας. Εμείς διαφωνούμε με την πρόταση και την συγκεκριμένη λογική. Διότι, θα ζητήσουν και οι ιδιοκτήτες taxi επιδότηση, για να μειώσουν το κόμιστρο, οι αρτοποιοί, για να πουλάνε φθηνότερο ψωμί και οι ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων, για να προμηθεύουν τους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες με πετρέλαιο και βενζίνη χαμηλότερης τιμής ανά λίτρο.
-Το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών είναι μία Ανώνυμη Εταιρεία, δηλαδή μία ιδιωτική επιχείρηση, η οποία παρέχει μεταφορικό έργο. Εάν τα έσοδα είναι χαμηλά, θα λογοδοτήσει το διοικητικό συμβούλιο στους μετόχους της εταιρείας. Εάν η αστική συγκοινωνία στην Καβάλα δεν είναι ελκυστική, θα δώσουν εξηγήσεις οι διοικούντες στους μετόχους. Ο Δήμος Καβάλας οφείλει, σύμφωνα με την νομοθεσία, να παρέχει σύγχρονες στάσεις, για την προστασία του επιβατικού κοινού. Δεν μπορεί να επιδοτήσει το ΚΤΕΛ με χρήματα των Καβαλιωτών, για να κάνει καλύτερη τιμολογιακή πολιτική και να αυξήσει τα δρομολόγια μία ιδιωτική επιχείρηση.
-Η επιδότηση, από τον Δήμο Καβάλας, θα είναι, κατά την άποψη μας, μία οικονομική ανάσα για το ΚΤΕΛ, αλλά σε καμία περίπτωση θα συμβάλλει στην αλλαγή του υφιστάμενου κλίματος. Οι παλιότεροι θυμούνται το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης με τα αστικά λεωφορεία από την Καλαμίτσα προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα, την οποία χρηματοδότησε με ένα σεβαστό χρηματικό ποσό ο Δήμος Καβάλας. Ελάχιστοι Καβαλιώτες και Καβαλιώτισσες εκμεταλλεύτηκαν το μέτρο αυτό, το οποίο ναυάγησε κυριολεκτικά! Σημειωτέον ότι, την συμφωνία αυτή υπέγραψε ο Στάθης Εριφυλλίδης, με τον τότε πρόεδρο του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, Σίμο Γιοβανάκη. Και αποδείχτηκε μία αποτυχία στην πράξη της δημοτικής Αρχής. Κανείς δεν τόλμησε να μιλήσει ξανά για το μέτρο αυτό, ούτε καν το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, που έβαλε στο ταμείο του τα χρήματα.
-Εάν εκλεγεί ο Γιάννης Εριφυλλίδης δήμαρχος, θα επιδοτήσει την Ανώνυμη Εταιρεία ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών από το Ταμείο του Δήμου Καβάλας, όπως έκανε ο πατέρας του, πριν από μερικές δεκαετίες με το πρόγραμμα που προαναφέραμε; Γιατί φοβούνται οι δήμαρχοι, πως αλλιώς να ερμηνεύσουμε την στάση τους όλα αυτά τα έτη, να συζητήσουν, έστω, για την ίδρυση δημοτικής αστικής συγκοινωνίας; Έτσι, ο Δήμος θα αποφασίζει για τον αριθμό των δρομολογίων, τις γραμμές, το εισιτήριο και τον στόλο των λεωφορείων. Όσον αφορά το τελευταίο, ακούσατε, ή διαβάσατε, μία παρέμβαση οποιασδήποτε διοίκησης του Δήμου προς το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, να αντικαταστήσει τα μεγάλα σε μήκος λεωφορεία που κυκλοφορούν στους στενούς δρόμους της πόλης, με μικρότερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον; Εμείς δεν ακούσαμε και δεν διαβάσαμε καμία. Η αλλαγή των οχημάτων, πιστεύουμε, θα βελτιώσει το κυκλοφοριακό και θα μειώσει τους χρόνους των δρομολογίων. Άραγε, θα τολμήσει η δημοτική Αρχή, που θα εκλεγεί τον Οκτώβριο του 2023;