Η αλήθεια είναι πως η Καβάλα δεν έχει πιά τόσο σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα, όσο σημαντικό ήταν πριν από το 2010, δεδομένου ότι η οικονομική κρίση μείωσε άρδην τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Θα λέγαμε πως το αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα, έφερε περισσότερα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στην πόλη της Καβάλας, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι τα ξένα αυτοκίνητα είναι τόσα που δεν μπορούν αν ισοβαθμήσουν τα αποσυρθέντα αυτοκίνητα των συμπολιτών μας.
Όλα τα πιο πάνω, δεν σημαίνουν ότι στην Καβάλα δεν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα στάθμευσης αυτοκινήτων και δεν υπάρχει πιά η ανάγκη να δημιουργηθούν νέες θέσεις στάθμευσης. Η Καβάλα, είναι μια πόλη που εξελίσσεται και έχει ανάγκη ο Δήμος να φροντίσει για νέα πάρκινγκ, είτε υλοποιώντας τον παλιό σχεδιασμό του Λευτέρη Αθανασιάδη για υπόγειο και υπέργειο πάρκινγκ στο σημερινό των Λαζαριστών, είτε σε άλλο σημείο του κέντρου της πόλης.
Ανάλογο σχεδιασμό είχε κάνει και ο Στάθης Εριφυλλίδης, για υπόγειο πάρκινγκ στο χώρο του σημερινού πάρκινγκ της Ροδόπης, ωστόσο, η εδαφολογική μελέτη έδειξε, πως θα ήταν πολλαπλάσια δαπανηρό, δεδομένου ότι θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της εισροής θαλασσινού νερού, αφού ο χώρος είναι προϊόν επιχωμάτωσης. Τα γράφουμε όλα αυτά, επειδή δεν βλέπουμε η δημοτική αρχή να έχει τέτοιους στόχους, θεωρώντας πιθανόν, ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα ακόμη δεν μας έχει πνίξει. «Ας μας πνίξει και τότε βλέπουμε»!!! Ακόμη κι αν είναι έτσι τα πράγματα, τους θυμίζουμε, ότι οι έξυπνοι, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν!
Σχετικά με τη δημοσίευση για υπόγεια parking θα ήθελα να πω τα εξής.
Σ’ ολη την Ευρώπη αλλά και τον κόσμο τα υπόγεια parking ανήκουν στο παρελθόν.Κι αυτό διότι προκαλούν μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση απο αυτό που πάει να λύσει.Τα parkings δημιουργούνται πλέον εκτός τών πόλεων αναγκάζοντας τους κατόχούς ΙΧ αυτοκινήτων να χρησιμοποιήσουν δημόσιο μέσο μεταφοράς για τη δουλειά τους στο κέντρο της πόλης.Το κέρδος θα είναι πολαπλό.Λιγότερη ρύπανση της ατμόσφαιρας,οικονομία στα καύσιμα περισσότερη επιβατική κίνηση στα αστικά ΚΤΕΛ.