-Τον Φεβρουάριο του 2019, ο πρώην δήμαρχος Θάσου, Κώστας Χατζηεμμανουήλ, είχε πει σε τηλεοπτική συνέντευξη ότι, το διαχρονικό αίτημα του Δήμου για την παραχώρηση, κατά χρήση, του καταφυγίου τουριστικών σκαφών (μαρίνας) στο λιμάνι της πρωτεύουσας του νησιού έγινε δεκτό από την (τότε) ηγεσία του Υπουργείου τουρισμού. Μάλιστα, επρόκειτο να κάνει την σχετική ανακοίνωση η (τότε) υπουργός, Έλενα Κουντουρά, κατά την επίσκεψη της στην Θάσο. Η Έλενα Κουντουρά δεν έκανε την ανακοίνωση, όπως δεν τήρησε την δέσμευση της, ότι θα καταψηφίσει την συμφωνία των Πρεσπών όταν εισαχθεί στο εθνικό Κοινοβούλιο για έγκριση. Η συμφωνία εγκρίθηκε και με την δική της ψήφο, αλλά η μαρίνα δεν παραχωρήθηκε στον Δήμο Θάσου.. Εν τω μεταξύ, το καλοκαίρι του 2019, η Νέα Δημοκρατία ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας και η αποδοχή του αιτήματος του αιτήματος, για την παραχώρηση της μαρίνας στον Δήμο Θάσου μπήκε σε κάποιο συρτάρι. «Δυστυχώς, η μαρίνα δεν ανήκει στο δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θάσου. Είναι μία πονεμένη ιστορία για εμάς. Γίνονται προσπάθειες και από εμάς και από τον Δήμο Θάσου, ώστε να βρεθεί ένα καθεστώς συντήρησης και λειτουργίας της. Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, που έχει πολλή γραφειοκρατία. Το παλεύουμε μαζί με τον δήμαρχο, τον κύριο Κυριακίδη, μαζί με το δημοτικό συμβούλιο, όμως δεν είναι εύκολο», δήλωσε ο Δημήτρης Μανίτσας, πρόεδρος του δημοτικού Λιμενικού Γραφείου.

-Όπως ανέφερε, ακόμα, η σημαντική αυτή τουριστική εγκατάσταση δεν έχει διαχειριστή σήμερα. «Δουλεύει ελεύθερα. Μπορεί να μπει και να βγει ο καθένας ελεύθερα. Δεν υπάρχει παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, για να μην γίνει ατύχημα, ενώ υπάρχουν λίγες παροχές νερού, που τις άφησε το δημοτικό Λιμενικό Γραφείο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου», σημείωσε.

-Είμαστε βέβαιοι ότι, αν η μαρίνα βρισκόταν σε κάποιο νησί των Κυκλάδων, όπως η Μύκονος, η Θήρα, η Πάρος, η Νάξος, με μεγάλη επισκεψιμότητα, δεν θα ήταν «ξέφραγο αμπέλι»! Η Θάσος, αν και είναι το νησί με την υψηλότερη τουριστική κίνηση στο βόρειο Αιγαίο, δεν διαθέτει ένα οργανωμένο, υψηλού επιπέδου, καταφύγιο τουριστικών σκαφών, διότι «έχει την ατυχία» να ανήκει στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Μία περιοχή, η οποία έχει χαμηλή συμμετοχή στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας κι ας έρχονται, κάθε καλοκαίρι, εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες από βαλκανικές, κυρίως, χώρες. Στο Υπουργείο τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) θεωρούν, μάλλον, «πολυτέλεια» για την Θάσο και το παραλιακό μέτωπο του Νομού Καβάλας την λειτουργία μιας μαρίνας υψηλών προδιαγραφών, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών έχει οδική πρόσβαση στην περιοχή. Γιατί να κατασκευάσουν μία καινούργια μαρίνα, ή να εκσυγχρονίσουν αυτή στην Θάσο, όταν οι τουρίστες χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία;

-Εάν υπάρχει αυτή η λογική και δεν σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν την μαρίνα στην Θάσο, ας την παραχωρήσουν, κατά κυριότητα, στον Δήμο, ώστε να βρει χρηματοδότηση για την λειτουργία της. Κι ο Δήμος, σε συνεργασία με το δημοτικό Λιμενικό Γραφείο, ή κάποιον ιδιώτη, θα προσελκύσουν επισκέπτες με τουριστικά σκάφη στο νησί.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ