– Θα «ξεχειμωνιάσει» και φέτος στην ακτή της Ραψάνης το ναυάγιο του πλωτού γερανού, «σύντροφε» πρόεδρε του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας;
– Τα έργα της ανάπλασης και του τεχνητού υφάλου τελείωσαν. Ήδη, οι Καβαλιώτες και οι Καβαλιώτισσες που περπατούν στο παραλιακό μέτωπο, διέρχονται και από το αναπλασμένο κομμάτι, για να «θαυμάσουν» από πιο κοντά το ναυάγιο.
– Κάποιοι λένε, μάλιστα, πως θα τους λείψει όταν το απομακρύνουν. Το έχουν συνηθίσει και το θεωρούν αναπόσπαστο τμήμα της παραλίας.
– Ετοιμάζεται και μία «κίνηση», για την προστασία και ανάδειξή του, ώστε το ερχόμενο καλοκαίρι να γίνει πιο αρμονική η σύνδεση με το φυσικό τοπίο.
– Πιθανόν να καλέσουν και κάποιο ειδικό στα ναυάγια από το εξωτερικό, για να αναλάβει το «πρότζεκτ». Κάτι για «εικαστική παρέμβαση» πληροφορήθηκα.
– Υποθέτω πως αντιλαμβάνεστε το χιούμορ και ότι δεν πρόκειται για αληθή είδηση, αν και θα μπορούσε να είναι.
– Τι να κάνω καρντάσια, είπα να «ελαφρύνω» το κλίμα, γιατί δεν πρέπει να τα παίρνουμε όλα στα σοβαρά, αν θέλουμε να προσέχουμε την ψυχική και σωματική μας υγεία.
– Η φωτογραφία που δημοσιεύω, είναι από ένα άλλο «ιστορικό» ναυάγιο στη Θάσο, πριν από δέκα χρόνια, περίπου, με το όνομα TRIZAN.
– Πρόκειται για ένα φορτηγό πλοίο (μοτορσιπ), το οποίο εξόκειλε στη «Χρυσή Ακτή». Τότε, μάλιστα, είχε υπάρξει ξεσηκωμός των κατοίκων της Θάσου για την απομάκρυνση του ναυαγίου από την πολύ τουριστική ακτή του νησιού.
– Οι παλιότεροι, επίσης, θυμούνται και το «περίφημο» ναυάγιο του μικρού επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίο PENA στην ακτή «Σαλιάρα» της Θάσου.
– Ήταν δύο ναυάγια, που απασχόλησαν έντονα την τοπική επικαιρότητα και την κοινωνία της Θάσου.
– Τελικά, οι διαμαρτυρίες έφεραν αποτέλεσμα, αφού τα ναυάγια απομακρύνθηκαν και οι ακτές παραδόθηκαν, πάλι, στους λουόμενους.