Οι μαθητές των Α΄ και Δ΄ τάξεων του 17ου δημοτικού σχολείου συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning, με το έργο «Parachute Games». Στο έργο συμμετείχαν σχολεία από την Ελλάδα, την Κροατία, την Ρουμανία και την Τουρκία. Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, το έργο είχε στόχο την ολιστική ανάπτυξη των μαθητών, ενθαρρύνοντας την συνεργατική, βιωματική και διαθεματική μάθηση, μέσω ποικίλων δραστηριοτήτων με το αλεξίπτωτο. Συγκεκριμένα, επιδιώχθηκε η ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, καθώς οι μαθητές μάθαιναν να συνεργάζονται και να επικοινωνούν αποτελεσματικά. Η συμπερίληψη όλων των παιδιών, ήταν επίσης ένας βασικός στόχος, διασφαλίζοντας ότι κάθε μαθητής, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, συμμετείχε ενεργά σε μη ανταγωνιστικά παιχνίδια. Ακόμα, το έργο στόχευσε στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης και των κινητικών δεξιοτήτων των μαθητών. Οι δραστηριότητες αυτές ενίσχυσαν και τις δεξιότητες ακρόασης και προσοχής μέσω συγκέντρωσης και αλληλεπίδρασης. Παράλληλα, συνέβαλε στην κατανόηση μαθηματικών εννοιών και ενσωμάτωσε γλωσσικές ασκήσεις επικοινωνίας και κατανόησης, καθώς και πειράματα και ανακαλύψεις στην Φυσική. Οι μουσικές δραστηριότητες, όπως ο συγχρονισμός των κινήσεων με τον ρυθμό και οι εικαστικές δραστηριότητες, όπως η δημιουργία έργων τέχνης εμπνευσμένων από το αλεξίπτωτο, εμπλούτισαν περαιτέρω την εκπαιδευτική διαδικασία, καθιστώντας την μάθηση πιο ευχάριστη και αποτελεσματική. Μέσα από το έργο, οι μαθητές απόκτησαν γνώσεις με παιγνιώδη τρόπο, καλλιέργησαν την κριτική σκέψη και ενίσχυσαν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η δημιουργικότητα, η συνεργασία και η επικοινωνία. Τέλος, ανέπτυξαν δεσμούς φιλίας και συνεργασίας με τα παιδιά των συνεργαζόμενων χωρών.
Στο πρόγραμμα συμμετείχε και το συστεγαζόμενο 17ο νηπιαγωγείο Καβάλας, με το οποίο υπήρξε στενή συνεργασία. Η συμμετοχή αυτή αποτέλεσε μέρος των δράσεων για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο, προσφέροντας τους την ευκαιρία να εξοικειωθούν με το νέο περιβάλλον και να ενσωματωθούν ομαλά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η κοινή συμμετοχή στις δραστηριότητες, ενίσχυσε την αίσθηση του ανήκειν στην ομάδα και καλλιέργησε δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας από πολύ μικρή ηλικία, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για την μελλοντική τους σχολική πορεία.