- Ειπώθηκε στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Καβάλας, ότι αν υλοποιηθεί ο σχεδιασμός για την κατασκευή των καινούργιων σταθμών διοδίων στην Εγνατία οδό, από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Καβάλα θα λειτουργούν πέντε σταθμοί! Πόσοι Θεσσαλονικείς, άραγε, θα επιλέξουν να κάνουν διακοπές στην Καβάλα και τη Θάσο, για παράδειγμα, το καλοκαίρι, ή να έρθουν για ένα τριήμερο, ή weekend (ελληνιστί Σαββατοκύριακο), όταν θα πρέπει να περάσουν από πέντε σταθμούς διοδίων; Έτσι, θα «καταφύγουν» στον παραδοσιακό γι’ αυτούς προορισμό, την Χαλκιδική, που μπορεί να είναι μεγάλη ταλαιπωρία λόγω του κυκλοφοριακού φόρτου, αλλά δεν υπάρχουν σταθμοί διοδίων!
- Ποιο είναι το νόημα, λοιπόν, να κατασκευαστούν κι άλλοι σταθμοί διοδίων, όταν δεν θα υπάρχει κίνηση οχημάτων και αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη Θεσσαλονίκη προς ανατολάς; Ποιο θα είναι το κέρδος, λοιπόν, για τον ιδιώτη που θα αγοράσει την «Εγνατία Οδό Α.Ε.», να διαχειρίζεται τόσους σταθμούς διοδίων και έναν αυτοκινητόδρομο χωρίς κίνηση; Δεν βλέπουν τα στοιχεία οι αρμόδιοι, για να συγκρίνουν την κίνηση πριν και μετά τη λειτουργία των σταθμών διοδίων;
- Σήμερα, η Καβάλα, η Θάσος και η υπόλοιπη ανατολική Μακεδονία-Θράκη, είναι διέξοδος για τους Θεσσαλονικείς που αναζητούν νέους τουριστικούς προορισμούς, πλην της Χαλκιδικής και της κοντινής Πιερίας. Επιπλέον, το λιμάνι της Καβάλας προσφέρει σύνδεση, εκτός από τη Θάσο και με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, ενώ όπως έμαθα, θα υπάρχει σύνδεση με Σύρο, Νάξο, Μύκονο!
- Αντί να σκεφτούν τρόπο οι κυβερνώντες, ώστε να αυξήσουν τον εσωτερικό τουρισμό, αλλά και τον τουρισμό από τις βαλκανικές χώρες προς μία υποβαθμισμένη οικονομικά και ακριτική Περιφέρεια της χώρας, θέλουν να της δώσουν ένα ακόμα καίριο χτύπημα! Υπάρχουν φορές, καρντάσια, που πιστεύω ότι κάποιες αποφάσεις δεν μπορεί να παίρνονται τόσο επιπόλαια, αλλά με καθαρή σκοπιμότητα.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα