• Είναι παράλογο, έως απίστευτο, μία εταιρεία με την κατασκευαστική εμπειρία που έχει από μεγάλα τεχνικά έργα, όπως η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», να μη γνωρίζει ότι η περιοχή στην οποία άρχισε να κατασκευάζει τον μετωπικό σταθμό διοδίων στη θέση «Άσπρη Άμμος», είναι χαρακτηρισμένη δασική και αναδασωτέα. Αλλά, μας φαίνεται εξίσου περίεργο, ότι η Δασική Υπηρεσία Καβάλας, δεν παρενέβη να αποτρέψει το συνεργείο της κατασκευάστριας εταιρείας, ενώ εδώ και καιρό γίνεται ιδιαίτερος «ντόρος» (σ.σ. ακόμα και συλλαλητήριο) για τη θέση που κατασκευάζεται ο σταθμός διοδίων.
  • Όπως ανέφερε, ορθώς, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Καβάλας, Γιώργος Γραμμένος, εάν επιχειρούσε κάποιος πολίτης να παρέμβει σε αναδασωτέα έκταση, θα είχε οδηγηθεί στην αίθουσα του δικαστηρίου με την αυτόφωρη διαδικασία, έπειτα από καταγγελία του Δασαρχείου. Εμείς θα προσθέταμε, χαριτολογώντας, ότι ήδη θα βρισκόταν έγκλειστος στις φυλακές υψίστης ασφαλείας της Αδριανούπολης, παρέα με τους δύο έλληνες στρατιωτικούς που συνέλαβαν οι Τούρκοι!
  • Όντως, μετά την (καθυστερημένη) μήνυση που κατέθεσε το Δασαρχείο Καβάλας εναντίον της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», το ζήτημα γίνεται πιο σοβαρό. Διότι, αποκαλύφθηκε η αυθαιρεσία που άρχισε να γίνεται με ηθικούς αυτουργούς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο λειτουργεί ως «παρακυβερνητικός θεσμός» με μεγάλη εξουσία.
  • Όπως φάνηκε, η «συμμαχία» που προαναφέραμε δεν έλαβε υπόψη, ούτε το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Καβάλας, ούτε το συλλαλητήριο στην πλατεία Ελευθερίας, ούτε τις (τεκμηριωμένες) απόψεις των επιστημονικών φορέων. Και την επόμενη ημέρα του συλλαλητηρίου, μάλιστα, εγκαταστάθηκε ο εργολάβος στο 474ο χιλιόμετρο της Εγνατίας οδού!
  • Ευελπιστούμε ότι η Δικαιοσύνη θα γίνει το (τελευταίο) «ανάχωμα» στην ξεδιάντροπη τακτική του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ και της «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Ξεδιάντροπη, γιατί αγνοεί το νόμο και τη βούληση της τοπικής κοινωνίας, προκειμένου να εκτελεστεί το σχέδιο πώλησης του αυτοκινητόδρομου σε ιδιώτη.
  • Θεωρούμε πως η προσπάθεια των τοπικών φορέων, δεν πρέπει να σταματήσει ακόμα κι αν ματαιωθεί η κατασκευή του συγκεκριμένου μετωπικού σταθμού. Πρέπει να συνεχιστεί ο αγώνας, για την εφαρμογή του αναλογικού συστήματος διοδίων, την κατασκευή των Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) και τη διατήρηση του μεγαλύτερου οδικού άξονα της βόρειας Ελλάδας υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου.
  • Η μήνυση του Δασαρχείου Καβάλας προς την «Εγνατία Οδό Α.Ε.», επομένως, μπορεί να γίνει ο καταλύτης για την παραπάνω εξέλιξη. Είμαστε βέβαιοι, ότι οι δικαστές του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), του ανώτατου εθνικού δικαστηρίου, θα λάβουν σοβαρά υπόψη τους την μεθόδευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ και της κατασκευάστριας εταιρείας, στην απόφαση που θα ανακοινώσουν, έπειτα από την προσφυγή που έκανε ο Δήμος Καβάλας. Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι ευνομούμενο κράτος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ