-Η οδός Κουντουριώτου μέχρι το ύψος της οδού Θεοδώρου Πουλίδου υπάγεται στην αρμοδιότητα του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, ενώ το υπόλοιπο τμήμα, πάνω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου, είναι στην αρμοδιότητα του Δήμου Καβάλας! Πάλι καλά, που οι οδηγοί και οι πεζοί δεν χρησιμοποιούν «διαβατήριο», για να περάσουν από την δημοτική περιοχή προς την χερσαία ζώνη του λιμανιού «απόστολος Παύλος» και το αντίστροφο! Ωστόσο, ο διαχωρισμός αυτός χερσαίας ζώνης λιμανιού και δημοτικής περιοχής, δημιουργεί πρόβλημα στην πραγματοποίηση έργων. Έτσι και στο έργο ανάπλασης της οδού Κουντουριώτου, θα ζήσουμε το «κωμικοτραγικό» τα πεζοδρόμια να έχουν άλλη επίστρωση πάνω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου και άλλη επίστρωση κάτω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου. Επίσης, ο δρόμος θα έχει διαχωριστική νησίδα μέχρι το ύψος της οδού Θεοδώρου Πουλίδου και δεν θα έχει νησίδα κάτω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου. Και το κυριότερο, η οδός Κουντουριώτου θα έχει κυκλικό κόμβο στην διασταύρωση με τις οδούς Ομονοίας, Παλιού Υδραγωγείου, Λάμπρου Κατσώνη. Και δεν θα έχει τριγωνικό κόμβο στην διασταύρωση με την οδό Ερυθρού Σταυρού.
-Ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας «φρέναρε» το έργο ανάπλασης στο μικρό τμήμα της οδού Κουντουριώτου κάτω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου, γιατί έχει ένσταση όσον αφορά την κίνηση των βαρέων οχημάτων. Οι διοικούντες, δηλαδή ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Άγγελος Βλάχος (σ.σ. πολύχρονος για την ονομαστική εορτή του), δεν ενοχλούνται από το κυκλοφοριακό χάλι που επικρατεί στην διασταύρωση των οδών Ερυθρού Σταυρού και Κουντουριώτου, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, που θυμίζει Κάιρο, όπως σχολίασε, γενικά για την κυκλοφοριακή αναρχία στην πόλη, ο δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης;
-Ορισμένοι λένε, όπως ο «εν δυνάμει δήμαρχος», Γιάννης Εριφυλλίδης, ότι χρειάζεται μία «ολιστική μελέτη» για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Καβάλα. Εάν αυτή η μελέτη δεν περιλαμβάνει το παραλιακό μέτωπο και συγκεκριμένα την χερσαία ζώνη του λιμανιού, που διοικείται από τον Ο.Λ.Κ., δεν είναι ολιστική. Μπορεί η δημοτική Αρχή να κάνει την καλύτερη μελέτη, αλλά αν παραμείνει το «τουρλουμπούκι» στην διασταύρωση των οδών Ερυθρού Σταυρού και Κουντουριώτου, είναι επόμενο να «φρακάρει» όλο το κέντρο της πόλης! Θα συνεργαστεί η διοίκηση του Ο.Λ.Κ. με τον Δήμο, για να γίνει μία πραγματικά ολιστική κυκλοφοριακή μελέτη; Είναι θετική η συνεργασία για την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας, αλλά υπάρχουν και τα σοβαρά θέματα της καθημερινότητας, όπως το κυκλοφοριακό.
-Η κατασκευή του τριγωνικού κόμβου και της διαχωριστικής νησίδας στο τμήμα της οδού Κουντουριώτου κάτω από την οδό Θεοδώρου Πουλίδου, είναι εξίσου σημαντική με την παρέμβαση που γίνεται «ψηλότερα» στον δρόμο. Και απαραίτητη, προσθέτουμε, για να ολοκληρωθεί το έργο. Εάν υπάρχει ένσταση από τον Ο.Λ.Κ. σ’ αυτό το έργο, πως θα είμαστε αισιόδοξοι ότι θα συνεργαστεί για να γίνει η ολιστική κυκλοφοριακή μελέτη; Το ερώτημα είναι, κατά την άποψη μας, γιατί να ανήκει στον Οργανισμό Λιμένα το παραλιακό μέτωπο εντός της πόλης; Μπορεί και ο Δήμος να κάνει την καθαριότητα, να περιποιείται το πράσινο και να εισπράττει τα χρήματα από τα καταστήματα εστίασης που χρησιμοποιούν τους κοινόχρηστους χώρους. Ο Δήμος, μάλιστα, έχει τις απαραίτητες Υπηρεσίες για τα παραπάνω. Ενώ, ο Ο.Λ.Κ. στηρίζεται στον Δήμο Καβάλας, για να γίνει η ανάπλαση στο παραλιακό τμήμα της οδού Αβέρωφ μεταξύ των οδών Εθνικής Αντίστασης και Ερυθρού Σταυρού (σ.σ. στην παλιά προβλήτα των φέρι μπόουτ).
-Απαιτούμε από τον Ο.Λ.Κ. να άρει το εμπόδιο ώστε να τελειώσει το έργο στην οδό Κουντουριώτου, πριν να έρθει το καλοκαίρι του 2025 και ξαναζήσουμε το κυκλοφοριακό τουρλουμπούκι στην διασταύρωση με την οδό Ερυθρού Σταυρού. Απαιτούμε, ακόμα, όλο το παραλιακό μέτωπο μέσα στην πόλη, να περάσει στην αρμοδιότητα του Δήμου Καβάλας. Για να κάνει (και) την ολιστική κυκλοφοριακή μελέτη.