• Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι η δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στην πόλη με την κυκλοφορία και τη στάθμευση των οχημάτων, πρέπει να αντιμετωπιστεί. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι στην κορυφή της λίστας, με τα πράγματα που προκαλούν αρνητική εντύπωση στους επισκέπτες.
  • Η λήψη, επομένως, μέτρων θεωρείται επιβεβλημένη. Ένα μέτρο είναι η ελεγχόμενη στάθμευση, που θα επανέλθει στο κέντρο της Καβάλας τις προσεχείς εβδομάδες. Κατά την άποψη του δημοτικού συμβούλου της μειοψηφίας και επικεφαλής του συνδυασμού «Λαϊκή Συσπείρωση», Χρήστου Ποτόλια, η ελεγχόμενη στάθμευση είναι ένα «ληστρικό» μέτρο, το οποίο έχει μοναδικό στόχο την αύξηση των εσόδων του Δήμου Καβάλας από το αντίτιμο και το πρόστιμο στους παραβάτες του μέτρου.
  • Οι πολίτες, αναφέρει σε άρθρο του ο Χρ. Ποτόλιας, χρησιμοποιούν το Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, για να εξυπηρετήσουν καθημερινές και έκτακτες ανάγκες τους, όπως η επίσκεψη στις Υπηρεσίες, στις τράπεζες, στους γιατρούς κ.λπ. Οφείλει, λοιπόν, η δημοτική αρχή του Δήμου Καβάλας, να εξασφαλίσει στον πολίτη ελεύθερους και δωρεάν χώρους στάθμευσης. Δηλαδή, ούτε έσοδα θα έχει ο Δήμος Καβάλας (από την ελεγχόμενη στάθμευση), ούτε θα λυθεί το οξύ πρόβλημα της στάθμευσης.
  • Ο Χρ. Ποτόλιας έχει λανθασμένη εκτίμηση για την εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης. Ο Δήμος Καβάλας δεν επαναφέρει το μέτρο για να «οικονομήσει», όπως ισχυρίζεται, αλλά για να βάλει μία τάξη στην ανεξέλεγκτη στάθμευση, όσο αυτό είναι εφικτό. Διότι, οι περισσότεροι οδηγοί είναι εθισμένοι στην παραβατικότητα και ακόμα περισσότερο στη χρήση του Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου.
  • Η κατασκευή χώρων δωρεάν στάθμευσης, από τον Δήμο Καβάλας, δεν θα επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Η μόνη λύση, κατά την άποψη μας, είναι η λιγότερη χρήση του Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου, για την μετακίνηση μέσα στην πόλη. Δεν καταλαβαίνουμε γιατί οι συμπολίτες, δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (επίσκεψη στο γιατρό, συναλλαγή στην τράπεζα, κ.λπ.), χωρίς να μετακινηθούν με το Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο.
  • Με λιγότερα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, θα υπάρχουν θέσεις στάθμευσης, για εκείνους τους οδηγούς που έχουν μία έκτακτη και σοβαρή ανάγκη, αλλά και ευκολότερη κίνηση των οχημάτων στο κέντρο της πόλης. Δεν καταλαβαίνουμε, επίσης, γιατί ο οδηγός ενός Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου, δεν πρέπει να πληρώνει για τη θέση στάθμευσης που καταλαμβάνει σε δρόμο στο κέντρο της πόλης, ενώ πληρώνει για τη θέση στον οργανωμένο χώρο στάθμευσης. Οι δρόμοι της πόλης δεν είναι χώροι στάθμευσης. Διανοίχθηκαν, για να διευκολύνουν την μετακίνηση από τη μία περιοχή στην άλλη και την πρόσβαση σε κτίρια, όπως το νοσοκομείο. Οι πολίτες πληρώνουν τέλη, για να κυκλοφορούν και όχι για να σταθμεύουν στους δρόμους.
  • Ακόμα κι αν αλλάξει η νοοτροπία και μάθουμε να χρησιμοποιούμε λιγότερο για τις μετακινήσεις το Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, η ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο της πόλης θα πρέπει να συνεχιστεί για την ευταξία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ