• Έπειτα από πολύ καιρό «σιγής ασυρμάτου» και αφού μίλησε ο Σπίρτζης, βγήκε ο «σύντροφος» Περικλής Αμπεριάδης, δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Νέστου, να εκφράσει, πάλι, την ανησυχία του για την εταιρεία Fraport, στην οποία το ελληνικό δημόσιο παραχώρησε τη διαχείριση των δεκατεσσάρων περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας.
  • Ο Περικλής αναρωτιέται, γιατί το ελληνικό κράτος, που θέλει να ορθοποδήσει, δεν εκμεταλλεύεται τα κερδοφόρα αεροδρόμια. Έχει στοιχεία, ρωτώ, που δείχνουν ότι τα αεροδρόμια αυτά ήταν κερδοφόρα πριν παραχωρηθούν στη Fraport; Κι αφού ήταν κερδοφόρα, ρωτώ πάλι, γιατί η (σημερινή) κυβέρνηση έσπευσε να τα παραχωρήσει σε ιδιώτη; Η λογική λέει, ότι ένα κερδοφόρο μαγαζί δεν το πουλάς. Εκτός κι αν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, που σε αναγκάζει να το κάνεις, ή λειτουργείς τυχοδιωκτικά στην αγορά.
  • Οι αριθμοί δείχνουν, ότι τα τελευταία δύο χρόνια, οι αφίξεις στο αεροδρόμιο Καβάλας, κυρίως από το εξωτερικό, εκτινάχθηκαν! Η εκτίναξη, βεβαίως, δεν οφείλεται στην ανάληψη της διαχείρισης από τη Fraport, όμως αυτή η δυναμική που έχει το αεροδρόμιο, θεωρώ, θα επισπεύσει τις εργασίες αναβάθμισης των υποδομών και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ταξιδιώτες.
  • Όσον αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Fraport, δεν τα βλέπω ως τροχοπέδη για την επένδυση που κάνει στα ελληνικά αεροδρόμια. Ίσως η επένδυση αυτή είναι η ευκαιρία να ξεπεράσει την κρίση ως εταιρεία, δηλαδή το επιχειρηματικό σωσίβιο και να μπει σε αναπτυξιακή τροχιά μαζί με τα αεροδρόμια.
  • Εάν, τώρα, επενδύει με χρήματα ελληνικής τράπεζας, ή στέλνει τα κέρδη στο εξωτερικό, αυτό είναι κάτι που έπρεπε να προβλεφθεί στη συμφωνία με το ελληνικό δημόσιο. Δηλαδή, να μπει όρος στη σύμβαση, ότι ένα ποσοστό των κερδών από τη διαχείριση των αεροδρομίων, θα αποδίδεται στο ελληνικό κράτος. Όμως, ας περιμένουμε «σύντροφε» Περικλή, να δούμε στην πράξη τι θα πετύχει η Fraport κι ύστερα ξανασχολιάζουμε την κατάσταση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ