Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καταναλωτή (15 Μαρτίου), η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, «ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ», απέστειλε το ακόλουθο δελτίο Τύπου: «Στα 23 χρόνια λειτουργίας της, η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας έχει δεχθεί χιλιάδες ερωτήσεις και καταγγελίες από καταναλωτές για: απάτες στις αγορές μέσω διαδικτύου, ελαττωματικά προϊόντα, τα «ψιλά γράμματα», ακατάλληλα τρόφιμα, παραπλανητικές διαφημίσεις, αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, επιθετικές εμπορικές πρακτικές, τράπεζες, δάνεια, πωλήσεις από απόσταση, τιμές, οργανωμένα ταξίδια, δικαιώματα επιβατών, δικαίωμα υπαναχώρησης, εγγύηση προϊόντων, διαφημίσεις και προϊόντα που τραυματίζουν τον ψυχισμό των παιδιών.

Φίλε καταναλωτή, τι γνωρίζεις για όλα αυτά; Γνωρίζεις τη δύναμη σου; Γνωρίζεις για τον φιλικό διακανονισμό επίλυσης καταναλωτικών διαφορών και τις συλλογικές αγωγές; Αν όχι, οργανώσου σε μία Ένωση Καταναλωτών. Ενημερώσου. Διεκδίκησε. Προστάτευσε τα δικαιώματά σου. Στήριξε τις Ενώσεις Καταναλωτών και υποστήριξε τα δικαιώματά σου!!!».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ