• Ο συντοπίτης Κώστας Αντωνιάδης, θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ταξίδεψε μέχρι το Ντίσελντορφ της Γερμανίας, προκειμένου να συμμετάσχει σε έκθεση εναλλακτικού τουρισμού. Η έκθεση εστιάζει σε δραστηριότητες όπως: η πεζοπορία, η ποδηλασία, η αναρρίχηση, το κανό κ.ά.
  • Αλήθεια, σκέφτηκε ο Κ. Αντωνιάδης να συζητήσει με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας, Μάρκο Δέμπα, την προοπτική της διοργάνωσης μιας τέτοιας έκθεσης στο αναξιοποίητο εκθεσιακό κέντρο «Απόστολος Μαρδύρης» στη Νέα Καρβάλη. Αρκετά από τα είδη του εναλλακτικού τουρισμού που προαναφέρθηκαν, γνωρίζουν συνεχή ανάπτυξη και στην περιοχή μας, τον Νομό Καβάλας, αλλά και την υπόλοιπη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.
  • Η διοργάνωση μιας έκθεσης, μπορεί να βοηθήσει στη μεγαλύτερη προβολή τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αντί να ταξιδεύει στη Γερμανία, ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης τουρισμού της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., θα κάνει τις προσωπικές συναντήσεις (Β2Β) με τους δημοσιογράφους, τους μπλόγκερ και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες επί ελληνικού εδάφους.
  • Παράλληλα, θα συμβάλλει στην προσπάθεια να γίνουν περισσότερες διοργανώσεις σε μία σημαντική υποδομή για την Καβάλα και την Π.Α.Μ.-Θ., το εκθεσιακό κέντρο «Απόστολος Μαρδύρης». Έτσι, σιγά-σιγά, το εκθεσιακό κέντρο θα γίνει πιο γνωστό και θα προσελκύσει κι άλλες διοργανώσεις σε όλη τη διάρκεια του έτους. Και όχι μόνο κάθε Οκτώβριο, που διεξάγεται η KavalaExpo.
  • Κάποιοι διάσημοι από τη γειτονική Τουρκία έκαναν διακοπές αυτό το καλοκαίρι στο νησί της Θάσου, το οποίο πρόβαλαν με τις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν το χειριστούμε έξυπνα, είμαστε βέβαιοι ότι η Θάσος μπορεί να αποκτήσει φήμη ανάλογη με αυτή της Μυκόνου! Να γίνει, δηλαδή, η «Μύκονος» των σελέμπριτι των Βαλκανίων. Έτσι, θα πετύχουμε τον στόχο που δήλωσε ότι πρέπει να βάλουμε, ο πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού, Πάρης Παρασχούδης. Δηλαδή, να προσελκύσουμε περισσότερους και πιο εύπορους επισκέπτες.
  • Θέλουμε να του πούμε, επίσης, να μην ανησυχεί για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Μπορεί μία μερίδα των Ρώσων, των βαλκάνιων και των ευρωπαίων της δύσης, να επιλέξουν το καλοκαίρι του 2019 την Τουρκία, αλλά η Ελλάδα θα έχει πάντα σταθερούς και φανατικούς επισκέπτες. Υπάρχουν πράγματα, τα οποία ο επισκέπτης δεν θα βρει πουθενά στον πλανήτη, εκτός από την (ευλογημένη) Ελλάδα. Αυτό δεν σημαίνει πως θα επαναπαυθούμε. Εννοείται ότι πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο, για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να βελτιωνόμαστε κάθε τουριστική περίοδο.
  • Ο τουρισμός, όπως και η οικονομία, είναι ζήτημα ψυχολογίας. Αν είμαστε θετικοί και αισιόδοξοι, θα δουλέψουμε και θα πετύχουμε τον στόχο. Χωρίς αυτοπεποίθηση και με απαισιοδοξία, δεν θα καταφέρουμε να περάσουμε στους ξένους την θετική αύρα που θα προσελκύσει τους επισκέπτες. Τα υπόλοιπα (τιμές, υπηρεσίες, υποδομές κ.λπ.) συνεπικουρούν.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ