-Αναρωτιέμαι, καρντάσια, αν σκέφτηκε, τουλάχιστον, ο Θίοντορ να σηκώσει το τηλέφωνο και να επικοινωνήσει με τον συνάδελφο του στον Δήμο Θάσου, για να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την επίλυση του προβλήματος της θαλάσσιας συγκοινωνίας μεταξύ της Καβάλας και του νησιού. Στις 25 Απριλίου 2021, την Κυριακή των Βαΐων, λήγει η επιδότηση της γραμμής από το Υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής. Την Μεγάλη Εβδομάδα, δηλαδή, η Θάσος θα αποκοπεί από την Καβάλα. Και μετά την Μεγάλη Εβδομάδα τι;
-Θα συνεχιστεί η επιδότηση, για να βάζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες ένα δρομολόγιο καθημερινά (πλην του Σαββατοκύριακου), ή θα βάλουν λουκέτο πάλι; Πόσο καιρό θα συνεχίζεται αυτή η προβληματική κατάσταση; Δεν αισθάνονται οι δήμαρχοι Καβάλας και Θάσου, ότι πρέπει να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο για τους δημότες τους;
-Προβλήματα δεν υπάρχουν μόνο στα Λιπάσματα και τα Πετρέλαια, τις δύο μεγάλες χημικές βιομηχανίες της περιοχής, αλλά και στις τοπικές θαλάσσιες γραμμές. Έχει λόγο, σοβαρό θεωρώ, η τοπική αυτοδιοίκηση στην ομαλοποίηση της κατάστασης. Δεν μπορούν να παίζουν ανενόχλητες στο γήπεδο οι πλοιοκτήτριες εταιρείες. Η κυβέρνηση δείχνει απρόθυμη να κάνει κάτι περισσότερο, από την επιδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών. Οι ναυτιλιακές εταιρείες, επίσης, βολεύονται με την «αμηχανία» της κυβέρνησης και την ανοχή που δείχνουν οι τοπικοί άρχοντες.
-Αν συζητήσουν, αρχικώς, οι Δήμοι Καβάλας και Θάσου, είναι σίγουρο πως θα βγει κάτι θετικό. Θα ενώσουν τις δυνάμεις και θα βγούνε επιθετικά απέναντι στην πολιτική των πλοικτητών, αναγκάζοντας και την κυβέρνηση να γίνει πιο ενεργητική. Γιατί να προβληματιστεί ο υπουργός, όταν οι δήμαρχοι, δηλαδή οι εκπρόσωποι των τοπικών κοινωνιών, είναι αμέτοχοι;
-Αφού έχεις την ικανότητα να διαπραγματεύεσαι χωρίς καθοδήγηση, Θίοντορ καρντάσι, πήγαινε στον υπουργό, μαζί με τον δήμαρχο Θάσου και πείστε τον να «επιβάλλει την δικαιοσύνη» στην θαλάσσια συγκοινωνία Καβάλας-Πρίνου.